Gå til innhold

230W funker på kald katode / mer ?

Anbefalte innlegg

Hallo, jeg har en 230W strømforsyning.

Og jeg lurer på om den er stor nok viss jeg skal sette inn kaldkatoder. 2stk Sunbeam+ inverter kit..

Er det tryggest å kjøpe seg en 550W enn å bruke en 230W da ?

Er litt ny med dette her som dere sikkert skjønner.

Endret av JackTheRipper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil så mye som en 230W holde 2stk katode å 5stk vifter. 1 hd, 1 dvd brenner, 1 cd rom ++ og en viftestyring..

Hadde vært fint om noen kunne forklare meg det :p

Skal ikke være bråsikker, men så lenge viftene dine ikke bruker for mye strøm så burde det funke, men hvis du har led's i bare en av de viftene så kan du nok glemme det. Jeg klarte ikke å kjøre standart oppsett med 1 80mm vifte med 4 led's i og 4 katoder, men når jeg satt inn en vifte uten led's funket det fett

Lenke til kommentar

jeg har 280w (skal kjøpe mist til sommeren) det klarer å trekke 2xhdd cdbrenner og dvdrom + resten av pcn da

nf7-s 2500+ @3200+, 1gig ram, ti4800se + 2kabinettvifter 2xneonwire 3xkald katoder

tror det skal gå med 230w (er ikke verre enn å prøve er det? :roll:)

Endret av MADsen
Lenke til kommentar

min 360W holder da masse: den holder. 2x HD 3xCD-rom/Rw/dvd 8x katoder 2xvifter 1xneonwire 1x noen lys jeg har fiksa selv 24 stk. LED lignende lys som er paralell kobla på en lang ledning(var litt for mange da men). så ja det holder nok. men jeg trenger sansynligvis mer snart

Endret av stidz
Lenke til kommentar
Vil så mye som en 230W holde 2stk katode å 5stk vifter. 1 hd, 1 dvd brenner, 1 cd rom ++ og en viftestyring..

Hadde vært fint om noen kunne forklare meg det :p

Jada det holder.. har en kompis som har ei 230W strømforsyning.. og hannes pc går nå som det suser :p

Endret av _Dude_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...