Anette_ Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Er utviklet en egen modell for OL i Athen i 2004 (i sommer), ja. Denne er rød. Er en egen kolleksjon-greie. Er en litt annen meny, funksjoner etc. også på denne utgaven - inspirert av OL da. Kan tenke meg at det dreier seg om grafikk som har med OL å gjøre i menyene osv. Visstnok også andre ringelyder osv. Kommer de til å selge denne OL modellen i vanlige butikker eller blir det bare i Athen i sommer de kommer til å selge den? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) tror jeg har en del med e700 to i klassen som har blå, en i elevrådstyret med sølv og jeg mistenker en i c klassen for å ha sølv versjonen. Så er det en annen vennine med blå versjonen (glemte det første gang hehe) Det er stort sett de jeg har sett med den. Personlig liker jeg 8910 fordi det ikke er noen på skolen som har den Endret 25. april 2004 av Christian86 Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 (endret) tror jeg har en del med e700 to i klassen som har blå, en i elevrådstyret med sølv og jeg mistenker en i c klassen for å ha sølv versjonen. Det er stort sett de jeg har sett med den. Personlig liker jeg 8910 fordi det ikke er noen på skolen som har den Jøss er du blitt fornøyd med noe du har kjøpt eller hehe Men er det bare fire stykker på skolen din som har E700? På min er det litt for mange, men jeg var blandt de første ( Og alle ville ha den når de så hvor mye bedre skjermen og kameraet var enn 7250i ) Edit: så nå at du hadde sett mange, kan ikke slette inlegget eller da... Endret 25. april 2004 av Anette_87 Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jøss er du blitt fornøyd med noe du har kjøpt eller hehe FY!!! ikke mobb, ikke min feil at jeg har hatt ca 50 mobiler enig at den er bedre enn 7250 serien, men jeg er ikke så veldig interessert i samsung. Skal uansett ha en av 1mp telefonene snart Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 De fleste på skolen min er ikke så interesert i mobil da.. Har sett to med 6600 bare og jeg vedder for at minst en av de ikke aner hva symbian er, muligens begge ike vet det eller for den saks skyld.. Så de fleste ble da veldig overasket over kameraet selv om jeg hadde det på nest dårlig oppløsning. Var en gang jeg måtte tre stykker med blå E700 som ble dritsjokka over at den fantes i sølv da.. Dette var i drammen da, men jeg prøver å holde meg innenfor topicen. Lenke til kommentar
Navy Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 I påska så jeg en fyr med GRØNN E700, sikkert selvlakering..... Lenke til kommentar
voluz Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Christian86 måtte ha en Samsung E700 for å endelig bli fornøyd med en mobiltelefon. DA har du peil. E700 er kanskje den første mobiltelefonen jeg IKKE har vært fornøyd med, og jeg har tilogmed hatt Nokia 3210. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 tror jeg har en del med e700 to i klassen som har blå, en i elevrådstyret med sølv og jeg mistenker en i c klassen for å ha sølv versjonen. Så er det en annen vennine med blå versjonen (glemte det første gang hehe) Det er stort sett de jeg har sett med den. Personlig liker jeg 8910 fordi det ikke er noen på skolen som har den Christian86 måtte ha en Samsung E700 for å endelig bli fornøyd med en mobiltelefon. DA har du peil. E700 er kanskje den første mobiltelefonen jeg IKKE har vært fornøyd med, og jeg har tilogmed hatt Nokia 3210 Ehm....huh...hva? Har aldri hatt en E700 og hvis du leser posten så sa jeg ikke at jeg måtte ha en slik for å endelig bli fornøyd med en mobil. Jeg skal si meg enig i at Samsungen slår Nokia 7250 serien. Vil du argumentere hvorfor ikke så kom igjen Ellers enn det så ikke kommenter hva jeg kan om mobiltelefoner utifra noe jeg ikke har sagt Lenke til kommentar
JonnyO Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg har den i sølv. Sølv er best. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg har den i sølv. Sølv er best. har sett den i gull og grønn også ikke real dah men på ei sie husker ikke hvem Lenke til kommentar
obos Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 det begynner å bli en del som har sølv nå... kjøp deg en rød så skiller du deg ut Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Jøss er du blitt fornøyd med noe du har kjøpt eller hehe FY!!! ikke mobb, ikke min feil at jeg har hatt ca 50 mobiler enig at den er bedre enn 7250 serien, men jeg er ikke så veldig interessert i samsung. Skal uansett ha en av 1mp telefonene snart Etter hva jeg har lest på forskjellige forum, så er ikke det bare mobiler du har hatt mye av. Det går i pda, bærbar pc og så klart mobiler Virker som du har veldig mye penger. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) tralalala.....helt uskyldig veeeel, skal nå innrømme at det ikke akkurat er penger det står på når det gjelder dette. Snarer en del uheldighet=) Endret 27. april 2004 av Christian86 Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 tralalala.....helt uskyldig veeeel, skal nå innrømme at det ikke akkurat er penger det står på når det gjelder dette. Snarer en del uheldighet=) Uheldighet?? Sikker på at du ikke bare er kresen da? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 jeg kjenner 6-7 stykker med e-700 alle blå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå