Gå til innhold

Er det mange som har E700 i sølv?

Anbefalte innlegg

Har lagt merke til at de fleste som har E700 har den i blå, alle jeg kjenner som har den har den i blå, bortsett fra JMMK og meg. Så ei dame med den i rød i oslo men ellers har jeg faktisk bare sett den i blå bortsett fra min egen. Så da er spørsmålet:

Vet DU om noen flere som har den i sølv? Eller vet du om mange som har den i blå du også..?

Endret av Anette_87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg velger mine venner ut ifra hvilken mobil de har. E700 folk havner på samme hylle som insolvente, skjeve og hyperaktive mennesker. Så dette spørsmålet ditt kan jeg ikke svare på.

Vern om dine favorittbiter.

Hmm, ok... :p

Kjenner bare ei som har E700 og det er i blått...

Lenke til kommentar

har solgt rimelig mange av denne modellen og jeg vil nok anslå at det kun er ca 10-15% av disse salgene hvor kunden ville ha en sølv farget e700..

blå er jo uansett den beste.. blå er nemlig en av de binær fargene som øyet finner ekstra behaglig å beskue/se på. samtidig så har jeg en teori at den sølvfargede fortere blir ripet opp (at ripene blir synlig) vår utstillingsmodell på elkjøp bærer litt preg av det.

tobben

Lenke til kommentar

Vi selger både sølv og blå på elkjøp, og de som kjøper sølv er klart i mindretall. De deler seg allikevel inn i noen kategorier.

- De som ikke vil ha en mobil som ser ut som alle andres (Desidert flest kjøper jo blå)

- De som liker sølv best. (Smaken er som baken..)

- De som må ha telefonen selv om vi er tomme for blå ;)

Når det gjelder de røde, så var dette om jeg husker rett en spesialtelefon som skal selges under OL eller EM eller hva det nå var i sommer. Tror jeg ihvertfall..husker ikke hva samsung helt fortalte da jeg var på kurs og snakka med de :dontgetit:

Lenke til kommentar

Er utviklet en egen modell for OL i Athen i 2004 (i sommer), ja. Denne er rød.

Er en egen kolleksjon-greie. Er en litt annen meny, funksjoner etc. også på denne utgaven - inspirert av OL da. Kan tenke meg at det dreier seg om grafikk som har med OL å gjøre i menyene osv. Visstnok også andre ringelyder osv.

Lenke til kommentar

Da jeg kjøpte min e700 ville jeg ha den i blå. Så fikk jeg mobilen, og på esken var det bilde av en blå telefon, så jeg trodde den var blå :p Men da jeg åpnet var den jammen meg sølv. Jeg ble litt skuffa de første 5 minuttene, men nå er jeg veldig glad for at den var i sølv. Synes den er mye finere. Hvis du bedømmer utifra et bilde at den er finere i blå, bryr jeg meg ikke så mye om det, for du må nemlig se den på årntlig før du kan uttale deg :cool:

Endret av merl1n
Lenke til kommentar
Da jeg kjøpte min e700 ville jeg ha den i blå. Så fikk jeg mobilen, og på esken var det bilde av en blå telefon, så jeg trodde den var blå :p Men da jeg åpnet var den jammen meg sølv. Jeg ble litt skuffa de første 5 minuttene, men nå er jeg veldig glad for at den var i sølv. Synes den er mye finere. Hvis du bedømmer utifra et bilde at den er finere i blå, bryr jeg meg ikke så mye om det, for du må nemlig se den på årntlig før du kan uttale deg

Helt enig med deg!! :thumbs:

Ble egentlig kjempeskuffet da mamma ringte og sa at hun fikk tak i en i sølv ( på den tiden E700 var veldig vanskelig å få tak i) men jeg var glad for å få bytta ut 3510i'en.. Kom hjem og åpna esken, så hvor utrolig fin den var i sølv og ble utrolig glad for at de bare hadde hatt den i sølv, synes den er mye finere i sølv.. Ei i klassen min, som også heter Anette, har dne i blå og de fleste andre i klassen bortsett fra hu er enig med meg om at sølv er finest..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...