CIder Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Hei! Var hos en kompis og satt opp LAN.Hentet da noen divX filmer fra hans maskin.Når jeg nå er kommet hjem å skal se denne filmen,henger liksom hele windows seg når jeg velger filen,og ting går veldig sakte.Har prøvd divfix,og der slutter programmet å svare halveis ut i operasjonen.Bruker Microdvd og The Playa. Noen som har links til programmer som kan fikse dette?.Har prøvd å slette filmen også.Får da bare beskjed om at filen brukes av et annet program o.s.v. Har liten erfaring med bruk av divX...All hjelp mottas med STOR takk!!!. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Hvis du bruker Windows XP, kan du se her. Fungerte filmen perfekt på kompisen din sin pc? Hvis ikke fixen overfor fungerer, kan du prøve Virtualdub. Lenke til kommentar
CIder Skrevet 4. april 2002 Forfatter Del Skrevet 4. april 2002 Hei Borre! Ja,jeg bruker winXP,det med regediten fungerte fint.Nå henger det seg i alle fall ikke lenger!. Prøvde Virtual Dub.Når jeg da åpner fila,starter den med "Reconstructing missing index block".Kommer da ca.halvveis,og så bare stopper det opp(låser seg).Er det noe annet jeg kan prøve i VD??. Filmen fungerte helt fint hos kompisen min ja.Kanskje det skjedde noe feil under filoverføringen?. Du skal uansett ha takk så langt Borre :smile: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Fint at det hjalp :smile: Vil anta at noe har gått galt i kopieringen. Hvis både DivXFix og VirtualDub gir opp, så er det ikke mye annet å gjøre - selv om de kan gjøre det "utroligste" :wink: Lenke til kommentar
CIder Skrevet 4. april 2002 Forfatter Del Skrevet 4. april 2002 Ja,da får jeg prøve å kopiere den på cd neste gang jeg besøker han.Kjempe-takk for hjelpen,og ha en brille-fin natt da!. :wink: P.S.Fikk en $TEMP.IDX fil på 2331kB i mappen til denne filmen.Vet du hva denne er? :smile: Disse newbies.... Lenke til kommentar
BBC Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Har ikke brukt DivXFix så mye, men antar det er den temporære index-filen for divx-filmen. Etter at DivXFix har gjort seg ferdig vil den bli "merget" sammen med filmen. God natt! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå