w0d00 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Vel tittelen forklarer det meste... Det første programmet jeg åpner får altid 99-80 i cpu%.. Åpner f.eks. word. og den bruker da mellom 99 0g 80 cpu%. Noen som vet om dette er et virus som har skylden til dette..?? På forrhånd takk.. Endret 22. april 2004 av w0d00 Lenke til kommentar
Fryzer Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Hos meg bruker ikke Word så my, ca 20 %. Så det kan være et virus, eller det kan være et annet program som har lagt seg til. Jeg villle oppdatert virusprogrammet mitt og scanna pc'n, og jeg villle ha scannet med AdAware og SpyBot. Kanskje du får fjerna det Håper det funker, lykke til . Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 'Eventuelt så kan jo office ha "klikka". Prøv å reinstaller det (legg til- og fjern programmer Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Hadde samme problemet. Trykka ctrl+alt+del og fjerna svhost så var 100% cpu vekk. Antar det var virus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå