Gå til innhold

NV40 på plass i testlaben

Anbefalte innlegg

Unødvendig å poste en nyhet med mye fristing,så må vi vente en uke på test resultater,talentløst.

Hadde vert mye bedre og ikke sagt noe,for så bare poste testen når den var klar,huske jeg ble veldig posetivt overasket når fx53 testen lå der :thumbup:

enig der. så enig. :dontgetit:

Kan dere ikke heller gå å glede dere til den kommer. Eller er advent et helvette også? Dette bunner vel ut i livsfilosofi!

"always look on the bright side of life" *plystre*

Seff gleder vi oss,hva tror du vi venter på.Cluet er at vist de ikke hadde røpt noe,så hadde vi ikke vist hva vi gjikk glipp av heller.

Dette er en smule mer heftig en overgangen fra 9800 og xt,derfor er det liksom jeg reagerer litt.Men men skal holde kjeft jeg,tror bare at det er mangen som er ening med meg i dette.

Jeg er helt enig med alle sammen. Jeg tror i det hele tatt at vi burde ta dette til brystet, og slutte å skrive nyheter her på hardware.no :wallbash:

EDIT: Kanskje vi fortsette med nyheter litt til, da ...

Det er heller en Nyhet OM at det kommer en nyhet snart :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har ingenting imot at Hw.no publiserer at dei har kortet og skal foreta ein test, men hadde foretrukket at den kom som ein overraskelse. Nå må eg gå dag ut og dag inn i eit hevlete mens eg venter på testen.

:thumbs: Keep the spirit and good work up guys.

Lenke til kommentar

Dere missforstår dette,jeg syns jobben dere gjør her er helt fantastisk,og har aldri ment noe annet.

Vist dere lar dere provosere så kraftig av mitt innlegg,så bør dere oppsøke hjelp,jeg kommer med et forslag om det jeg mener er en forbedring,det jeg får tilbake er fullstendig useriøse innlegg.

asad:jeg er enig med deg

Vist dette er tilbakemeldingene vi skal få,etter å ha gitt dere respons så sier jeg Som kjartan sier:What ever!

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
test kortet på CS ( aztec 3-4 smoke og 10 boter :D ) ta demo, før å se på demo ta timedemo når den er ferdig ta fram console så står det gj. fps

hadde vært litt tøft å sett om det hadde klart 100fps uansett

Kanskje vi endelig kan se en fps på 100 i CS? :w00t:

Not :green:

Lenke til kommentar
Er det i slutten av mai det ultra kortet kommer for salg?

ultra versjonen havner vel i 5000,- klassen?

Dyrt og være kar.

SKJØNNER ikke folk forskjellen på og/å !? :scared:

Enkelt å gjøre feil der vettu. Har selv aldri fullført norsk grunnskole (spansk grunnskole) og hender jeg tar litt feil.

Du kan jo forklare bruken av å / og hvis du orker da...

Lenke til kommentar
Er det i slutten av mai det ultra kortet kommer for salg?

ultra versjonen havner vel i 5000,- klassen?

Dyrt og være kar.

SKJØNNER ikke folk forskjellen på og/å !? :scared:

Det er bare SÅ ufattelig ignorant, og tåpelig å henge seg oppi sånt. Hadde du noe å tilføre til threaden? Nei. :roll:

som Malvado sa, du kan jo ihverftall forklare og/å bruken, da går det hvertfall i retning mot konstruktiv kritikk. Det kan du ta i søppel forumet.

Endret av asad
Lenke til kommentar

Ahh... jeg er SÅ glad jeg faktisk driter i gf6800... d har allerede blitt en flopp :cry:

Med en gang jeg så på nordichardware.se så holdt d for meg. At de såvidt slår ati på fps syns jeg er skremmende da jeg husker hvordan de første heftige radeon kortene EIDE nvidia totalt både på bildekvalitet og fps...

Når d kommer til aa/fsaa osv så har nvidia allerede tapt, og neste gang jeg skal kjøpe meg et med EKTE supersampling, noe nvidia kort ikke har... Og hva andre alternativ finnes d da? :p Ikke andre enn ati nej, fordi nvidia har ligget på ræven de 2 siste årene mens de har rulet grafikkmarkedet... AA til folket... :thumbs:

Er d gf 6800 som skal konkurrere mot ati x800 xt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...