Gå til innhold

NV40 på plass i testlaben

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann Cain_85......

Signaturen din:

"I've seen things you people wouldn't believe: attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in the rain... Time to die"

Det er Rutger Hauer i BladeRunner ikke sant? Konge film. Kanskje jeg skulle tørke støvet av den filmen å se den mens jeg venter på testen skal bli lansert :D

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Smør dere med tålmodighet folkens, les andre tester på nettet i mellomtiden. Testen tar dessverre noe lenger tid enn vi trodde. Neste gang skal vi vurdere å ikke "annonsere" tester på forhånd på denne måten :)

PS: Om noen av dere har megapeiling på skjermkort og ønsker å teste slike på vegne av HW.no, ta gjerne kontakt med undertegnede.

Lenke til kommentar
Heisann Cain_85......

Signaturen din:

"I've seen things you people wouldn't believe: attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in the rain... Time to die"

Det er Rutger Hauer i BladeRunner ikke sant? Konge film. Kanskje jeg skulle tørke støvet av den filmen å se den mens jeg venter på testen skal bli lansert :D

:thumbup: God idé :thumbs:

Lenke til kommentar
Smør dere med tålmodighet folkens, les andre tester på nettet i mellomtiden. Testen tar dessverre noe lenger tid enn vi trodde. Neste gang skal vi vurdere å ikke "annonsere" tester på forhånd på denne måten :)

PS: Om noen av dere har megapeiling på skjermkort og ønsker å teste slike på vegne av HW.no, ta gjerne kontakt med undertegnede.

Howard, du glemte å skrive objektiv megapeiling...... ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

De som tror at jeg klager og sutrer, tar feil. Det finnes nok av andre tester å lese, og jeg kommer nok ikke til å vektlegge HW.no test særlig mye i valget.

Jeg skal ha x800 i en eller annen variant. Grunnen til a jeg stusser er jo at det er morro å lese tester som er laget her på bjerget.

man begynner jo å lure når det nærmer seg 1 mnd. med testing. Vet godt at det tar tid å teste ting, men ikke så lang tid som det har tatt her.

Kanskje de som tester kortet har det morro med kortet, fin koffert kom det i og.

Problemet til hw.no blir i grunnen at de er sent ute som de er, og mister troverdighet.

V

Lenke til kommentar

Blir jo moro å se hvordan hw.no opplever dette kortet. Men jeg har jo sett flere tester allerede, fra THG, Anandtech m.fl... Jeg har uansett bestemt meg for hvilket kort jeg skal kjøpe meg, så jeg trenger egentlig ikke denne testen.

Det kan jo tenkes at de har fått referansekort fra ATI, slik at de kan teste NV40 opp mot R420. Det ville vært en riktig test.

Lenke til kommentar

Jeg ser mye større verdi i grundige skjermkorttester 2-3mnd etter at det kom på markedet, når det har kommet 1-2 driverrevisjoner.

Men tviler dessverre på at vi vil få se noen slike (ihvertfall ikke store og grundige) mellom X800 og 6800 :(

Lenke til kommentar
Neste gang skal vi vurdere å ikke "annonsere" tester på forhånd på denne måten :)

Det jeg ble sur for, er at det var disse ordene jeg ymtet fremmpå med,men det ble tydeligvis ikke satt pris på.Men når HW.no sine egne folk foreslår det,så er det jo greit :nei:

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Jeg ser mye større verdi i grundige skjermkorttester 2-3mnd etter at det kom på markedet, når det har kommet 1-2 driverrevisjoner.

Kunne ikke vært mer enig. Det burde absolutt foretas minst en omfattende test i ettertid med nye drivere. Det er GeForce FX5800 serien et godt eksempel på. Nvidia klarte jo ikke å lage skikkelige drivere før kortet allerede var dømt nord og ned. Ser man i ettertid så var jo ikke kortene _så_ dårlige som skribentene vil ha det til. Støyen som fulgte med er jo et annet kapittel da.

Men uansett vi får jo se en del omtaler av retail-versjoner fremover da.

Endret av stian-hg
Lenke til kommentar

kansje hardware.no har lite testere av grafikkort

for øyeblikket..

er det ikke Håvard Røste som står bak desse testene da !

men de kunne jo ha innformert oss hvorfor

dette tar så lang tid,eller når vil vi få se testen !

Lenke til kommentar

/me lurer på om hele testen var en meget forsinket 1.aprils-narr...

greitt nok, dere vil gjøre en skikkelig jobb, men det skal vel ikke være nødvendig å bruke 1 mnd. på testen? en uke hadde vært greitt, men 1mnd er litt vel for lenge. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...