Zipp0 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Jeg skal skifte power led i min cheiftec dragon (big), jeg har funnet ut at den har 3mm leds fra før, men jeg vet ikke hvor mange volt disse bruker, så jeg lurer på om det har noe og si om jeg setter inn de ledsene som de selger på microplex?(5mm 5v) Dette er bare en liten del av en mod jeg ska igjenomføre. - Takker for alle svar Endret 22. april 2004 av Zipp0 Lenke til kommentar
Xell Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 hvis du har funnet ut at det er 3mm så så du kanskje også at det ikke akkurat er plass til så mye mer. 5mm funker med andre ord dårlig. 5V ledsene har innebygd motstand og vill dermed lyse mye svakere når du setter den på en lavere spenning, men det kan gå. Men som sagt neppe plass til en 5mm i led-festet på chieftecen. Du kan få tak i 3mm på elfa eller clasohlson. Forøvrig finnes det uendelig mange tråder om dette allerede på dette forumet. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 takker for svar. men jeg har allerede funnet ut jeg jeg ville vite, det er plass til 5mm, men ledene som jeg skal ha er 3v, men jeg finner de ikke på siden til clasohlson, men men. skal dit i morgen og se hva jeg kan få fikkset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå