sluffy Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Wheee, her kom det jo plutselig en del forslag. Jeg hører ikke på slik musikk til vanlig, men det skjer en del turnting (jepp, jeg går på turn) i nærmeste framtid. Og laget jeg går på (Åsane) har et litt merkelig rykte, som vi gjør alt for å opprettholde. Derfor er jeg interreset i syk/merkelig/morsom musikk som går ann å hoppe til Takk for alle forslag Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Dette er bra sluffy.... Sånn musikk trenger vi trampettere mer av Forslagene er alle bra, men mye jeg har hørt før, vi får vel se ka vi bruker på søndag då... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg hører ikke på slik musikk til vanlig, men det skjer en del turnting (jepp, jeg går på turn) i nærmeste framtid. Og laget jeg går på (Åsane) har et litt merkelig rykte, som vi gjør alt for å opprettholde. Derfor er jeg interreset i syk/merkelig/morsom musikk som går ann å hoppe til Da tror jeg du kan se bort fra mitt forslag. Er ikke akkurat "hoppe og danse og smile og leke" musikk. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Thunderdome!!!! Terrordrome!!!!!!!!!! Endret 29. april 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
Agrold Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 www.freeforum101.com/gunther Lenke til kommentar
Shen Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 HappyHardcore versjonen av Hamsterdansen Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Snack - Overdose 2075093[/snapback] Den er genial. Spilte den konstant på en LAN for noen år siden. Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Pokker for en bump Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå