andesam Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Skal arrangere lan i morra (med 8 stykker...), og jeg lurer på hva som er den beste løsningen for å dele filer... Har vurdert å sette opp en data (som ikke brukes til noe annet) til en dc++ hub. Vil dette være raskere enn å dele igjennom windows? ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 22. april 2004 av Blib Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Nei! Det er like så godt å bare legge over fra hverandre og jeg tviler på at dere klarer å sette opp en DC hub Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 dc-hub er å foretrekke da man ikke bruker noe av cpu i forhold.. men du trenger faktisk ikke en egen maskin hvis d er snakk om bare 8 stk som skal dele.. last ned Ptotax. det er enkelt å sette opp!! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Nei! Det er like så godt å bare legge over fra hverandre og jeg tviler på at dere klarer å sette opp en DC hub Was? En dc hub, er jo piece of cake å sette opp. og er mye, mye bedre å bruke en windows fileshare.. to gode argumenter er cpu bruk, og søkemuligheter, bare for å ta de to første som popper inn i hodet mitt. Andesam: y-hub er et godt alternativ til hub-sw, bruker den selv og den er satt opp på 2 minutter, uten forkunnskap på "hub drift". Endret 22. april 2004 av Ktulu Lenke til kommentar
jocke Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Nei! Det er like så godt å bare legge over fra hverandre og jeg tviler på at dere klarer å sette opp en DC hub Was? Samme sier jeg. Hvis du klarer å få 11MB/s (+++) via Windows Fildeling, skal du få en 10-er + så mange klemmer&nuss du vil. Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Nei! Det er like så godt å bare legge over fra hverandre og jeg tviler på at dere klarer å sette opp en DC hub Vi brukte DC hub på sist lan , det var verken vanskelig eller dårlig.Vi brykte y-hub Lenke til kommentar
andesam Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Nei! Det er like så godt å bare legge over fra hverandre og jeg tviler på at dere klarer å sette opp en DC hub satte i 5 min i går for å finne ut hvordan men sette opp en Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Det er enkelt å sette opp DC-hub, og mye bedre i alle aspekter etter min mening Lenke til kommentar
Geir88 Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) DC Hub er det enkleste og mest stabile fildelingsmuligheten som finnes! Bruker lite CPU og du har søkemuligheter. Bare å trykke på start i Y-HUB, Åpne DC, Gå inn på manually connect adress og skriv in ip'en til den maskinen som har laget HUB'en :-D + at du har mye mere orden på fildelingen.... God fornøyelse..... Endret 2. juli 2004 av Geir88 Lenke til kommentar
deve87 Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Nei! Det er like så godt å bare legge over fra hverandre og jeg tviler på at dere klarer å sette opp en DC hub Det er jo dritlett og sette opp en DC-server. Det er mye bedre og bruke det på lan enn windows fildeling måten. Windows klarer ikke altid og finne brukerene. DC er mye mere stabilt å bruke. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 DC-hub er noe av det letteste jeg har vært brukt utenom Notepad Piece of cake å sette opp, og mye bedre å laste med (f.eks. resume funksjonen) Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 DC-hub er noe av det letteste jeg har vært brukt utenom Notepad Piece of cake å sette opp, og mye bedre å laste med (f.eks. resume funksjonen) NotePad? Hva mener du? Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 DC++ er uten tvil den desidert beste måten å dele filer med andre på LAN! Du kan se hvem som laster opp fra deg, hastighet, tid som gjenstår osv. Du kan søke etter filer samtidig som du kan gå gjennom hver enkelt brukers fil-liste. Rett og slett geenialt, og så lett som det er å sette opp så burde det ikke være noen tvil Lenke til kommentar
E.T Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Er det noen som vet om en forklaring om hvvordan man gjør dette? (DC-hub altså) Lenke til kommentar
jocke Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Er det noen som vet om en forklaring om hvvordan man gjør dette? (DC-hub altså) http://www.universal-palace.com/yhub-wiki/ - engelsk manual for Yhub http://www.dcdev.net/yhub/forum/viewforum.php?f=2 - engelsk hjelpforum for Yhub http://www.dcdev.net/yhub/downloads/yhub386f.zip - nyeste Yhub Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå