Asak Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Noen som kjenner til et OK head sett som støtter Bluetooth ? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 EPoX Bluetooth Headset BT-HS01 fra Komplett er ganske bra! Lenke til kommentar
Asak Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Jeg tenkte på headsett til PC, ikke til telefon. Ellers takk Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Hvorfor akurat bluetooth da det fines mange andre løsninger som gir mye bedre rekevide en bluetooth. Endret 25. april 2004 av iron_knuckle Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Skal du ha headset eller hodetelefoner? Og skal du bruke det til noe der bluetooth er eneste alternativ? Sennheiser (som er kjent en av de absolutt beste hodetelefon produsentene i verden) har mange gode trådløse hodetelefoner som bruker radiosignaler. Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg leter etter bluetooth headset/hodetelefoner jeg og til pc ikke til telefon. Det er til laptopen som har innebygd bluetooth, da slipper jeg disse trådløse hubbene man trenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå