Syn-Sam Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hei! Det ryktes at NV40s shader 3.0 brukes i Far Cry. Dette virker litt rart, da Far Cry allerede er ute. Skal man tolke det slik at det kommer en gigantisk patch, eller vil spillet åpne seg opp på en ny måte med NV40? Hva tror Far Cry-kjernen? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Jeg har sett intervjuet. De snakket ikke om noe patch, men de sa at de må oppdatere grafikkmotoren siden den ikke støtter det. Husker at de sa at de brukte 3 uker på å skrive om motoren og ordne teksturer for PS3.0. EDIT: Her er det to filmer: http://www.hardwareoc.hu/index.php/p/news/y/4985.html Dersom de kommer med en patch, så blir den ganske stor vil jeg tro. De må da skifte ut omtrent alle teksturene i spillet som kan trenge en oppgradering... Endret 22. april 2004 av TCi Lenke til kommentar
Fuz Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 De trenger antagelig ikke å bytte ut teksturer, men de vil kanskje legge til noen - for vertex shadingen... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 De trenger antagelig ikke å bytte ut teksturer, men de vil kanskje legge til noen - for vertex shadingen... Jo sant, tenkte ikke mens jeg skrev Lenke til kommentar
Syn-Sam Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 22.04.04 skrev Syn-Sam: "Hei! Det ryktes at NV40s shader 3.0 brukes i Far Cry. Dette virker litt rart, da Far Cry allerede er ute. Skal man tolke det slik at det kommer en gigantisk patch, eller vil spillet åpne seg opp på en ny måte med NV40? Hva tror Far Cry-kjernen?" Syn-Sam utnevnes herved til framsynt og får jobb i TVNorge's program "Fornemmelse for når og hvor". Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 bare for å nevne det, så vert shader 3.0 enabla ved den komande 1.2 patchen In addition to the improvements mentioned in the updated changelog, the 1.2 patch will enable much-anticipated Shader Model 3.0 support for NVIDIA's new GeForce 6-series cards. Leveraging Microsoft's DirectX 9.0c, SM 3.0 support will enable gamers with supported hardware to achieve unprecedented levels of realism in their Far Cry experience. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Veldig OF: Når vi snakke om PS.3 Støtter X800XT PE PS 3 ? Eller vil X880XT PE gjør det ? Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Støtter X800XT PE PS 3 ? Eller vil X880XT PE gjør det ? Nei, de har i følge ATi kke støtte for PS 3.0. des,OUT! Lenke til kommentar
tbend Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Hva er det som skal bli så mye annerledes? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hva er det som skal bli så mye annerledes? det lurer jeg også på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå