slimer Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 heisnan.. Har postet par innslag for å få hjelp ang valg av server ogs likt.. men nå har jeg kommet til den delen hvor jeg skal sette den opp.. Har ngt som adsl leverandør, bruker Bulletproof server og winxp.. Har laget brukere og alt sammen.. Men når jeg skal koble meg til så får jeg incorrect password.. Og det stemmer ikke for det har jeg sjekka i både serveren og ftp programmet.. Følgte denne veiledningen.. Relativt.net Og kommer frem til punkt 13 og der får jeg feil passord.. Noen som har noe clue.. ??? Bruker dnsupdater siden det er en dynamisk IP Lenke til kommentar
oycob Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 sjekka at brukernavnet er riktig, og at brukeren er aktivert? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 heisnan..Har postet par innslag for å få hjelp ang valg av server ogs likt.. men nå har jeg kommet til den delen hvor jeg skal sette den opp.. Har ngt som adsl leverandør, bruker Bulletproof server og winxp.. Har laget brukere og alt sammen.. Men når jeg skal koble meg til så får jeg incorrect password.. Og det stemmer ikke for det har jeg sjekka i både serveren og ftp programmet.. Følgte denne veiledningen.. Relativt.net Og kommer frem til punkt 13 og der får jeg feil passord.. Noen som har noe clue.. ??? Bruker dnsupdater siden det er en dynamisk IP Kan være en Firewall som blokkerer. Sitter du bak en router av noe slag ,eller har du en offentlig IP ? Lenke til kommentar
slimer Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 har netopia fra nexgentel ..dete r vel brannmur der.. men den har jeg slått av.. men bruker norton internet security og har slått den av for å teste ut men allikevel samme feil Lenke til kommentar
smeen Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 hvis du har ngt router må du huske og åpne i nat hjelper ikke bare og deaktivere filterne.Ta deg en tur hit finnes en guide her ett sted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå