TriNitroToluen Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Har den gamle gullfargede utgaven, funker flott. Men nå har jeg mye kabinettvifter da. Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 er den svarte og den "gamle" gullfargede like da? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Nei, det er de ikke! Men uansett: Det går sikkert an å bruke en annen vifte enn den de anbefaler, men jeg vil ikke anbefale det, fordi disse kan bli for tunge for skjermkortet/kjøleren. Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 ok men er det noen som vet hvor mye luft zalman vifta flytter da Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Det är inga problem att använda andra fläktar. Jag har en 12cm Titan! /Olle Endret 22. april 2004 av Olle P Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Det går fint med andre vifter også, har prøvd, hvis du skal ha større enn 92mm må du feste den i sidedøra sånn som Olle P og meg: (jeg brukte en sunon fra clas) Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Hvordan skruer bruker man til å feste andre vifter en Zalman vifta til Heatpipen på da? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 prøv deg frem til noen som passer, pleier å være ganske smart når det gjelder slikt:) Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Btw: Jeg prøve meg frem Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Hvordan skruer bruker man til å feste andre vifter en Zalman vifta til Heatpipen på da? Förslagsvis vanliga M3 med slät skalle och mutter. Skruvhuvudena förs in i skåran på kylflänsen. Titta på Zalmans instruktionsvideo. /Olle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå