UUnreal Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Er eneren eller toeren best?? Hva er det som gjør spillene så bra? Digger eneren. Toeren er så som så. De har fjernet mye fra eneren som de ikke burde har gjort. Veldig pen grafikk, men alt er ikke så fancy og kult som på eneren. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Har aldri spillt eneren Men elsket toeren Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Har aldri spillt eneren Men elsket toeren Da må du få testet den også. Endret 22. april 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Skal gjøre det. Fikk en fantastisk opplevelse av DE2, selv om jeg spillte på xbox. Gikk til slutt renegade og slaktet alle fordi jeg ble sur når alle ville jeg skulle assasine de andre lederne. Skjønte helt mot slutten ironien i at jeg drepte alle på grunn av dette. Men toeren er et meget bra spill og stiller som et av de bedre spillene så langt i år. Forresten så er det vel ikke toeren? Det står Deus ex: Invisible war, så teknisk sett er det vel bare en ny historie i samme univers Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Rettelse: ikke ny historie, men fortsettelse fra eneren. Digger at du har så vanvittig mange valgmuligheter i spillet. Kan gå igjennom det på mange måter alt utifra de valgene man tar. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Ser heller på DE2 som et next generation fps enn doom 3, HL2 og Far Cry Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Eneren, uten tvil best! Lenke til kommentar
slash Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Eneren er nettop det, en ener! Greit nok at grafikken og fysikken har fått et lite løft i toern, men du sitter igjen med et masse bedre helhetsintrykk etter å ha spilt 1ern. just my 2 cents... Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Eneren, uten tvil best! Enig der. Lenke til kommentar
El Noobo Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Ok.. jeg har ikke prøvd verken DE1 el DE2. Men er ganske nyskjerrig fordi det høres ut som et litt annerledes FPS spill. Stemmer ikke det? Jeg har jo lest en del anmeldelser og reviews, men sitter igjen med en "hva er dette slags rart spill" - følelse. Noen som kan oppklare for meg? Hva er så engasjerende, bortsett fra dette med alle valgmulighetene? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Masse frihet, masse å utforske, mange muligheter. Du kan få info av en person f.eks. eller du kan drepe personen og hente info. Spillet kan slutte på flere måter utifra hva du gjør. Du må ta flere viktige valg i løpet av spillet som da gjør at du havner på forskjellige plasser. Du kan hacke, dirke opp låser o.s.v. o.s.v. I tillegg til å innstallere chip`er i deg selv så du kan bli bedre på alt sammen. Dette er kort fortalt. Man må spille det for å skjønne det. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Toeren mangler mye. -Du får ikke skill points no mer, noe du kunne bruke til oppgraderelser på eneren. -Du kan implante biomods selv, var mye kulere på eneren når du måtte finne en meddbott. -Historien suger i forhold til eneren. -Eneren er mye lengere, ikke det at toeren hadde behøvd å være det. -Du kan ikke være like bra i alle våpen på eneren, men det kan du desverre i toeren. -Du har altfor stor overflod av biomods på toeren, hadde jo mengder til overs på slutten. På eneren var det nesten en mangel vare. -Multitol på toeren ser syk ut. Var mye kulere med den gamle. Det var også kulere å ha lockpics til å dirke låser, ikke bare multitol. Lista kan nokk bli mye lengere. Men jeg syntes toeren var et OK+ spill forde. Var spesielt kult når en var steder en kunne mimre tilbake på (I forlatt UNATCO base). Lenke til kommentar
norway Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 D X 1 var utrolig sinnsykt bra. Men DX2 , jeg gidder ikke en gang å prøve det. Lenke til kommentar
_vamecum Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg må ærlig innrømme at jeg enda ikke har spilt meg gjennom(prøvd) 2'ern, men enern kan jeg uttale meg om. Deus ex er kanskje et av de få spillene hvor jeg faktisk involverte meg i historien. Jeg lot meg rive med av de konfliktene som oppsto, jeg brydde meg om de virituelle karakterene og ikke minst; jeg _spilte_ historien selv. Et spill som leverer en så utrolig god og dyp historie uten å la spilleren føle at cutscenes ødelegger flyten, har klart noe som mange spill sliter med, nemmelig interaktiv historiefortelling. Uten tvil en av mine aller beste spillopplevelser! Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Deus ex er kanskje et av de få spillene hvor jeg faktisk involverte meg i historien. Jeg lot meg rive med av de konfliktene som oppsto, jeg brydde meg om de virituelle karakterene og ikke minst; jeg _spilte_ historien selv. Ditto Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Eneren var best, i alle fall når det gjelder spillopplevelse! Den dag i dag mener jeg toreren er best, men det er pga enerens utdaterte grafikk. Det vil ikke si at det ikke er gøy å spille det, tho! Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 D X 1 var utrolig sinnsykt bra. Men DX2 , jeg gidder ikke en gang å prøve det. 1`eren er absolutt best, men Invisible War fortjener IMO å bli spilt, helt klart. Konspirasjonsfølelsen er fortsatt ganske sterk Lenke til kommentar
norway Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 *ZarDoz* Kansje jeg tar annbefalingen din. Det er bare alle "nedgraderingene" av spillet som gjør at jeg ikke gidder å bruke penger på et spill som sannsynligvis ikke infrir. Kan kansje låne det av noen Men står ennå med tanken at jeg blir skuffet i forhold til 1`en Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Eneren hadde jo også mye lenger holdbarhet enn toeren. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Morro, nå skal jeg teste Deus EX. *laste ned fra ICanal* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå