Laibach Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 jeg har en delt hardisk med en stasjon C: det OS ligger og en stasjon E: der spill og alt annet ligger. men etter at jeg har lastet ned mange oppdateringer og slik har jet fått litt lite plass på C: der OS ligger og jeg lurte på om noen kunne fortelle meg om det går an å gi OS delen noe av plassen fra E: der jeg har masse plas, uten å måtte formatere hele disken. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Den enkle løsningen er å flytte swap-filen (virtual memory) over på E: Ellers kan du bruke Partition Magic for å forandre størrelsen på partisjoner. Endret 22. april 2004 av hårek Lenke til kommentar
skrotnisse Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 jeg har en delt hardisk med en stasjon C: det OS ligger og en stasjon E: der spill og alt annet ligger. men etter at jeg har lastet ned mange oppdateringer og slik har jet fått litt lite plass på C: der OS ligger og jeg lurte på om noen kunne fortelle meg om det går an å gi OS delen noe av plassen fra E: der jeg har masse plas, uten å måtte formatere hele disken. Det kan du men det er ikke uten risiko. Partition Magic gjør dette men jeg regner med at det finnes andre alternativer også. Ta backup av ting du er interessert i å beholde! Har vært borti at partisjonstabellen har blitt korrupt under en slik operasjon. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Diskopprydding og Diskdefragmentering hadde kanskje gjort seg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå