Gå til innhold

Heftig "blodsprut"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, jeg og noen venner lagde film med en som ble skutt. Vi festet en plate intill magen hans under genseren, så festet vi en pose blodvann med kinaputt midt på plata. Tente på... og PoFFF! :devil:

 

Det som var litt dumt var at man så røyk da.

Det er det jeg har gjort i alle år. :D

 

Men det er ikke så bra for helsa. :p

Lenke til kommentar

Jeg fikk en lær-vest under klærna - også var det en blodpose inne i kniven så når han stakk kniven inn i meg så sprutet blodet ut ifra kniven egentlig. (knivbladet gikk inn i skaftet).

 

Dette var på teateret da - og jeg antar dere ikke bruker kniver :) ("MacBeth 99" om noen har sett det :p)

Lenke til kommentar
Bruke frame redigering ;) hehe, litt mye jobb men...

blir jo ikke så veldig realisteisk det uten jævlig mye jobb, hva med en pumpe eller noe du trykker på som skyver væsken? det spruter jo, skal det ikke sprute legger du den under t-skjorten så det ikke syns

Endret av Admin'c
Lenke til kommentar

Hollywood bruker jo mye små blodposer med bittesmå sprengladninger under.

Er nok ikke så farlig som det høres ut som.

Skal man ha skikkelig sprut er det vel å feste en tynn slange litt finurlig, og spyle gjennom den.Evt. bare kutte ei hovedpulsåre. Da blir jo fargen realistisk også.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Hollywood bruker jo mye små blodposer med bittesmå sprengladninger under.

Er nok ikke så farlig som det høres ut som.

Skal man ha skikkelig sprut er det vel å feste en tynn slange litt finurlig, og spyle gjennom den.Evt. bare kutte ei hovedpulsåre. Da blir jo fargen realistisk også.

Hahah, ja ;)

 

Nei, men har dere ikke sett Monty Pyton? ;] Der kutter de jo av armer og har en slange i ermet som pumper ut blod i digre mengder - kjempemorro :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...