Fenalår Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Topicen sier det meste... Noen som har prøvd seg på dette... Lenke til kommentar
MiF86 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Ja, jeg og noen venner lagde film med en som ble skutt. Vi festet en plate intill magen hans under genseren, så festet vi en pose blodvann med kinaputt midt på plata. Tente på... og PoFFF! Det som var litt dumt var at man så røyk da. Lenke til kommentar
Fenalår Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Ja, jeg og noen venner lagde film med en som ble skutt. Vi festet en plate intill magen hans under genseren, så festet vi en pose blodvann med kinaputt midt på plata. Tente på... og PoFFF! Det som var litt dumt var at man så røyk da. Det er det jeg har gjort i alle år. Men det er ikke så bra for helsa. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Høres rimelig utrygt ut, spør du meg. Sprenge en kinaputt på magen, bare en plate imellom. Ikke over mitt døde lik om jeg hadde gjort det... Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg fikk en lær-vest under klærna - også var det en blodpose inne i kniven så når han stakk kniven inn i meg så sprutet blodet ut ifra kniven egentlig. (knivbladet gikk inn i skaftet). Dette var på teateret da - og jeg antar dere ikke bruker kniver ("MacBeth 99" om noen har sett det ) Lenke til kommentar
uranus Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Bruke frame redigering hehe, litt mye jobb men... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Bruke frame redigering hehe, litt mye jobb men... blir jo ikke så veldig realisteisk det uten jævlig mye jobb, hva med en pumpe eller noe du trykker på som skyver væsken? det spruter jo, skal det ikke sprute legger du den under t-skjorten så det ikke syns Endret 25. april 2004 av Admin'c Lenke til kommentar
Børge Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Hei, Du kan nok ta kontakt med noen i din lokale Røde Kors gruppe. Sminkørene i Røde Kors har veldig mye lurt på lager og det ser realistisk ut veldig mye av dette! Lenke til kommentar
uranus Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Redigering via frames går fint ann det også hvis man har tid. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Hollywood bruker jo mye små blodposer med bittesmå sprengladninger under. Er nok ikke så farlig som det høres ut som. Skal man ha skikkelig sprut er det vel å feste en tynn slange litt finurlig, og spyle gjennom den.Evt. bare kutte ei hovedpulsåre. Da blir jo fargen realistisk også. Endret 25. april 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Hollywood bruker jo mye små blodposer med bittesmå sprengladninger under.Er nok ikke så farlig som det høres ut som. Skal man ha skikkelig sprut er det vel å feste en tynn slange litt finurlig, og spyle gjennom den.Evt. bare kutte ei hovedpulsåre. Da blir jo fargen realistisk også. Hahah, ja Nei, men har dere ikke sett Monty Pyton? ;] Der kutter de jo av armer og har en slange i ermet som pumper ut blod i digre mengder - kjempemorro Lenke til kommentar
comrad Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg vet om en en genial måte å lage Heftig blodsprut Linken finner du her Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hei,Du kan nok ta kontakt med noen i din lokale Røde Kors gruppe. Sminkørene i Røde Kors har veldig mye lurt på lager og det ser realistisk ut veldig mye av dette! Går selv på U.R.K'en og jeg laget dette for en liten stund siden: vi hadde ikke så alt for mye tid så den ble ikke helt bra. Lenke til kommentar
Fenalår Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Jeg vet om en en genial måte å lage Heftig blodsprut Linken finner du her Helt rå.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå