caluna Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hvilket kamera er det beste valget, fordeler/ ulemper med begge? Pris er ikke viktig. Lenke til kommentar
olehenrik Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg gikk for casion. Som to hovedpunkter, så har jo sony 5 pixler og noe bedre video. Men Casio har veldig mye bedre batteri. Derfor valgte jeg Casio. Lykke til Lenke til kommentar
Lamo Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Testen av Z-40 kommer imårra da og jeg tror det kommer til å få bra karakter også er det mye mye finere en T1. Jeg har Z-4 og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
olehenrik Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Da gleder jeg meg, jeg får kameraet idag eller imorgen. Har noen noe tips på hva slags minnebrikke jeg bør kjøpe? Holder det med den sandisk 512 som koster ca 1200 hos databutikken? Ser det er et sandisk ultra kort, men har jeg bruk for dette. takker for tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Lamo Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 512 er det største du kan ha da.. Jeg tror det holder mer en nok med 256. Jeg har 128 mb og det holder lenge.. På Z4 så blir ytelsen mye bedre med et Ultra II kort enn vanlig. Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Holder med X stor minnekort?? Det spørs jo hvor mange bilder du ønsker å ta før du får overført bildene fra kameraet. Lenke til kommentar
olehenrik Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Så det dere sier er at jeg ikke får utnyttet kameraet til det ytterste hvis jeg ikke bruker ultra kortet? Er det mye forskjell man merker? ER det mulig å komme med eksempel? På høyeste oppløsning hvor mange bilder og hvor mye video kan du f.eks ta? Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå