loqron Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Er det noen der ute som har noen norske data sider der du finner rå kule kabinetter Lenke til kommentar
Pop Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) http://www.microplex.no ? (sånn, nå kan du trykke på linken også) Endret 22. april 2004 av Pop Lenke til kommentar
loqron Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 ja jeg er jo ikke helt tjukk i hode heller!!! Jeg leter etter data sider med kabinetter microplex, multicom, psdata, komplett og 3 dfxcool vet jeg alrede om!!!! jeg leter etter andre sider:( Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 ydmykhet er en uting tydeligvis Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) ja jeg er jo ikke helt tjukk i hode heller!!! Jeg leter etter data sider med kabinetter microplex, multicom, psdata, komplett og 3 dfxcool vet jeg alrede om!!!! jeg leter etter andre sider:( Hadde tenkt og hjelpe deg med noen linker men ombestemte meg når jeg så svaret du ga til Pop.... Du kan vel ikke si han er tjukk i hue når du ikke på forhånd har nevnt at du vet om de sidene du nevner...Klar deg sjøl.. Høflighet er en dyd... Endret 22. april 2004 av Znoken Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Er det noen der ute som har noen norske data sider der du finner rå kule kabinetter Velkommen til forumet. Ja en høflig tone er lurt Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 prøv directron maaange fine der. Prøv og ta en høfligere tone neste gang du spør etter noe, så er det kanskje flere som gidder og hjelpe deg Ballemann Lenke til kommentar
magh Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 ja jeg er jo ikke helt tjukk i hode heller!!! Jeg leter etter data sider med kabinetter microplex, multicom, psdata, komplett og 3 dfxcool vet jeg alrede om!!!! jeg leter etter andre sider:( Fatter ikke at dere gidder å gi linker til denne karen når han oppfører seg som en pøbel. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Stenges! Prøv heller på nytt med en topic uten caps, mer ydmykhet, mer informasjon og vær for all del høfflig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg