Stig_W Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 IGN har lagt ut en komplett guide til Far Cry. Bør leses av alle! http://guides.ign.com/guides/482383/ Lenke til kommentar
TDK Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Bra guide! selv om jeg har runna spillet.... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 bra guide til et dårlig spill, takk... (jeg er så irritert på savegame funksjonen i farcry akkurat nå at jeg koker, ikke ta ting jeg sier for øyeblikket seriøst) Lenke til kommentar
TDK Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 bra guide til et dårlig spill, takk... (jeg er så irritert på savegame funksjonen i farcry akkurat nå at jeg koker, ikke ta ting jeg sier for øyeblikket seriøst) Dårlig? fordi du ikke bruker savegame fuksjonen? \save_game * * betyr at du kan skrive det du vil... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 bra guide til et dårlig spill, takk... (jeg er så irritert på savegame funksjonen i farcry akkurat nå at jeg koker, ikke ta ting jeg sier for øyeblikket seriøst) Dårlig? fordi du ikke bruker savegame fuksjonen? \save_game * * betyr at du kan skrive det du vil... eller enda betre, du kan bare legge til quicksave sånn som dette: Find and edit "DevMode.lua" with wordpad or equiv. Add these two lines to the end of the file: Input:BindCommandToKey("#Game:Save('quicksaved_game');","f9",1); Input:BindCommandToKey("#Game:Load('quicksaved_game');","f10",1); Use -DEVMODE on shortcut launch. You can quicksave with F9 and quickload with F10 då kan du quicksave akkruat på samme måten som i alle andre spel. og du treng ikkje skrive inn quicksave tingen i konsolen kvar gong du vil lagre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå