dragoon Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg brukte en 6310i helt til jeg kjøpte meg en 6600 i desember. skulle teste noe med den "gamle" telefonen. da jeg skrudde den på, ba den meg om å taste sikkerhetskode. Har testet 000(0) og 1234(5). Jeg har tydeligvis endret denne selv. Noen som kan hjelpe meg, ettersom jeg ikkje kan huske sikkerhetskoden? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Da har du et problem. Siden det er du som har endret sikkerhetskoden er det jo også du som må huske den Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Jeg brukte en 6310i helt til jeg kjøpte meg en 6600 i desember. skulle teste noe med den "gamle" telefonen. da jeg skrudde den på, ba den meg om å taste sikkerhetskode. Har testet 000(0) og 1234(5). Jeg har tydeligvis endret denne selv. Noen som kan hjelpe meg, ettersom jeg ikkje kan huske sikkerhetskoden? 6310ien er låst til det abbonementet du hadde. Antageli telenor eller netcom. Senn mail til Netcom eller telenor og si at du må ha sikkerhetskode for Nokia 6310i, med IMEI-nr: xxxxxxxxxxxxxxx da får du tilsendt sikkerhetskoden din. Jeg gjor nylig akkurat det samme. Edit: Sjekk også Unlock.no Endret 22. april 2004 av Hazzie88 Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 I gode gamle dager opplevde jeg det samme med min 5210, da var det en smal sak bare man fikk tak i en "datakabel" (som kobler tlf til pcen) og en nær sagt hvilken som helst programvare. Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 gå på www.unlock.no og les litt dær Lenke til kommentar
dragoon Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 takk for god info! Lenke til kommentar
tbone Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg brukte en 6310i helt til jeg kjøpte meg en 6600 i desember. skulle teste noe med den "gamle" telefonen. da jeg skrudde den på, ba den meg om å taste sikkerhetskode. Har testet 000(0) og 1234(5). Jeg har tydeligvis endret denne selv. Noen som kan hjelpe meg, ettersom jeg ikkje kan huske sikkerhetskoden? 6310ien er låst til det abbonementet du hadde. Antageli telenor eller netcom. Senn mail til Netcom eller telenor og si at du må ha sikkerhetskode for Nokia 6310i, med IMEI-nr: xxxxxxxxxxxxxxx da får du tilsendt sikkerhetskoden din. Jeg gjor nylig akkurat det samme. Edit: Sjekk også Unlock.no Det var nok ikke sikkerhetskoden, men en operatørlåskode du fikk. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg brukte en 6310i helt til jeg kjøpte meg en 6600 i desember. skulle teste noe med den "gamle" telefonen. da jeg skrudde den på, ba den meg om å taste sikkerhetskode. Har testet 000(0) og 1234(5). Jeg har tydeligvis endret denne selv. Noen som kan hjelpe meg, ettersom jeg ikkje kan huske sikkerhetskoden? 6310ien er låst til det abbonementet du hadde. Antageli telenor eller netcom. Senn mail til Netcom eller telenor og si at du må ha sikkerhetskode for Nokia 6310i, med IMEI-nr: xxxxxxxxxxxxxxx da får du tilsendt sikkerhetskoden din. Jeg gjor nylig akkurat det samme. Edit: Sjekk også Unlock.no Det var nok ikke sikkerhetskoden, men en operatørlåskode du fikk. Nei, jeg fikk sikkerhetskoden. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Ok...Da fikk du enten tilsendt standard sikkerhetskode til Nokia, eller så ble telefonen din kjøpt med Zalto abonnement. Zalto benyttet sikkerhetskoden som en slags operatørlåskode. Dvs. de endret standardkoden. Hvis du som kunde har endret en standard sikkerhetskode og glemt den, så er det ingenting operatøren kan gjøre med dette siden dette er en kode som ligger i apparatet. Telefonen må leveres til en forhandler slik at de får åpnet den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå