Traxco Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) dette leste jeg i går på nordichardware,så for meg er en gammelt nytt. men er jo gode nyheter iallefall Endret 22. april 2004 av Traxco Lenke til kommentar
int20h Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Røper detaljer om neste 3DMark Futuremark har gitt en liten "sneakpeak" på neste-generasjons benchmarksoftware fra selskapet. Krav om DirectX 9.0 og optimalisert håndtering av "shaders" er blant nøkkelpunktene. Les artikkelen her Lenke til kommentar
TJ Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Gleder meg til å prøve dette når det kommer på markedet. Jeg både håper og tror at det kommer til å bli et grafisk mesterverk. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Blir gøy og se disse dubai rikingene på t-rex forumet leke seg med maskinene når de nye prosessorene, nye skjermkorta og nå nye 3dmark kommer (kommer vel ikke før 2005 men). Hadde vært greit og hatt en oljesjeik til pappa gitt. "fatter, jeg trenger ny pc... jeg prøvde å legge hele sullamitten i 20 liter LN2 her og så funka det ikke. få en 10000kr så jeg kan kjøpe meg "litt" nye greier a. " Lenke til kommentar
tbend Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Gruer meg "vi" med radeon 9800xt kommer til å bli tapere hele jengen!.... Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Gruer meg "vi" med radeon 9800xt kommer til å bli tapere hele jengen!.... tapere.. så tror du alle(medlem"ene) har minst at ati 9800 xt kort her på forumet ! nei,slik er det ikke.mange har ennå dx 6-7 og 8 kort. du har jo verdens beste kort akkurat nå,ingen bedre kort er kommet ut ennå. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hvorvidt man vil ha muligheter til å måle ytelse på Vertex Shaders 3.0 og Pixel Shaders 3.0 er foreløpig ikke kjent. Dette er en teknologi som foreløpig kun støttes av Nvidias NV40 kort - ikke ATI R420. Umm.. så vidt jeg vet er ikke dette blitt bekreftet av ATi. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hvorvidt man vil ha muligheter til å måle ytelse på Vertex Shaders 3.0 og Pixel Shaders 3.0 er foreløpig ikke kjent. Dette er en teknologi som foreløpig kun støttes av Nvidias NV40 kort - ikke ATI R420. Umm.. så vidt jeg vet er ikke dette blitt bekreftet av ATi. Det har du så meget rett i... Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Den dagen jeg sitter og griner fordi kortet mitt ikke kan kjøre et benchmarking-program, er dagen jeg innser at all spillinga fikk hjernen min til å råtne allikevel Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 du har jo verdens beste kort akkurat nå,ingen bedre kort er kommetut ennå. feil.. nv40 er ute nå.. lansert.. og det er nå verdens beste skjermkort.. Selv om det ikke er i hyllene ennå så er det jo lansert og ute. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 du har jo verdens beste kort akkurat nå,ingen bedre kort er kommetut ennå. feil.. nv40 er ute nå.. lansert.. og det er nå verdens beste skjermkort.. Selv om det ikke er i hyllene ennå så er det jo lansert og ute. ok,da.. men ati 9800 xt er jo bra kort iallefall,selv om det ikke tar neste generasjon grafikkort i ytelse. hvis man skal bytte kort hver gang det kommer et nytt ut,da har du lite og bruke pengene dine på.. er bare 8 mnd siden jeg kjøpe mitt kort(ati 9800)skal iallefall ha det minst et år før jeg bytter. men lyver hvis jeg sier at jeg ikke skulle hatt 8600 ultra i mitt kabinett nå.. ca 5000,- er jo mye for et kort,hvis man får det til halve prisen om 5-8 mnd.(håper jeg da) Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 feil.. nv40 er ute nå.. lansert.. og det er nå verdens beste skjermkort.. Selv om det ikke er i hyllene ennå så er det jo lansert og ute. Med den logikken klarte 3dfx å holde følge med nVidia siden Voodoo5 var ute et drøyt år før den var å kjøpe i butikken. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Er tilhenger av billigkort selv. Bryr meg lite om 3d-marks egentlig. Kjøpte meg nylig et 9700 pro for 1000 kroner. Kommer aldri til å kjøpe et kort til 4-5000 kroner, slik som 6800 og x800. Lenke til kommentar
[Protus] Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Skal ikke den nye 3dmark versjonen støøte DirextX9.0c? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå