Rookie_NO Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg har en kamerat som akkurat har kjøpt seg en Acer 3000 (Ferrari laptop) http://www.hovedkort.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4819 Under nettverkstilknytning står det IEEE 802.11g. Jeg regner med at dette tilsier at den er kompatibel med ett trådløst nettverk, og det jeg trenger for å koble den opp trådløst er ett aksess punkt. Han har telenor som ISP, og det jeg lurer på er hva han trenger av utstyr for å få denne laptopen opp og gå på den linja. Holder det med å kjøpe en D-Link DI-624 som dinside.no tester? Evt hva trengs for noe mer? Gjerne med linker til produkter/forklaringer På forhånd takk! Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) D-link routern er fin den. Den har innebygget router så du trenger ikkeno mere enn den Endret 22. april 2004 av harald_ Lenke til kommentar
Andy Dufresne Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Har persoligt hatt veldi mye problemer med D-Link da di har vert veldi ustabile. Det kan tenkes at eg var bare uheldig eller noe, men har nå denne http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=215&g1=3...03&l=2&lantall= og den er døn stabil Edit : endra link, var til feil produkt Endret 22. april 2004 av Andy Dufresne Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Jeg har d-link 614+ boksen. Det eneste negative jeg kan si om den er at jeg har en følelse av at DHCP delen er litt svak. enkelte ganger får jeg ikke utdelt noen IP Endret 22. april 2004 av harald_ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 vil han absolutt kjøre trådløst da? rart hvis det bare er et trådløst nettverkskort i.. Lenke til kommentar
Andy Dufresne Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Det er ikkje bare tråløst nettverkskort i den, men det er veldi praktisk med tråløst særlig når du har bærbar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå