Gjest QbeC- Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hva med å sette inn et slikt system slik at man kan se hvem som er online/offline til en vær tid. Vet at det alerede finnes et lignende system. Men det viser kun aktive medlemmer de siste 15min. Et eksempel på mitt forslag kan sees på www.airsoftguns.info der det lyser grønnt ved sisen av det medlemme som er online, og en grå/sølv ved siden av det som er offline. S:T:A:N:D Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Vil du virkelig se hvilke folk som er online og leser nyhetene på HW.no? Denne kategorien er nemlig kun or nettstedet Hardware.no Regner med at du egentlig mente forumet og jeg mener å huske at en slik feature vil komme i neste versjon av forumet som vil komme om ikke så alt for lenge. Posten flyttes Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 QUOTE (Blib @ 22/04/2004 : 12:34) Vil du virkelig se hvilke folk som er online og leser nyhetene på HW.no? Denne kategorien er nemlig kun or nettstedet Hardware.no Regner med at du egentlig mente forumet og jeg mener å huske at en slik feature vil komme i neste versjon av forumet som vil komme om ikke så alt for lenge. Posten flyttes Det kan være greit å kunne. Mente forumet ja. Håper å se dette i neste verjon av forumet:) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Det kommer i neste versjon ja Da vil du kunne se en online/offline melding ved brukernavnet. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 QUOTE (Mr.Ueland @ 23/04/2004 : 08:31) Det kommer i neste versjon ja Da vil du kunne se en online/offline melding ved brukernavnet. Apropos neste versjon; når kommer den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg