Blåknuten Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Hei! Jeg skal kjøpe Windows XP Professional, enten full eller OEM - men muligens brukt. Jeg lurte på om det er trygt å kjøpe brukt med tanke på aktiveringskoden. Hva hvis selger fortsatt har en installasjon aktiv? Noen råd? er det risky å kjøpe brukt? En annen ting. Er det noen ulemper med en OEM versjon av XP? ##Topice har blitt endret av moderator. Vennligst prøv litt bedre neste gang - Blib## Endret 22. april 2004 av Blib Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hvis jeg skulle kjøpe en "brukt" versjon av Win XP hadde jeg nok forsikret meg om at den ikke var innstallert noe annet sted ja. Enten ved å kjøpe den av en jeg kjenner veldig godt, og stoler på. Eller ved at jeg får innstallere den på min egen maskin - og aktivere - FØR jeg betalte. Men såfremt den ikke er innstalert på noen annen maskin - er det vel egentlig en kurant sak å kjøpe brukt XP... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Som regel går det greit, husk skiftlig avtale (mail elns.) at lisensen følger med CDèn så det så. Lenke til kommentar
Blåknuten Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Takk for tips. Jeg skal nok være nøye med det ja. Det er flust av folk som selger winxp i uåpnede esker så da burde det være trygt (hvis ikke de er stjålet da kanskje...hmmm). Noen synspunkter på OEM versjonen? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Takk for tips. Jeg skal nok være nøye med det ja. Det er flust av folk som selger winxp i uåpnede esker så da burde det være trygt (hvis ikke de er stjålet da kanskje...hmmm). Noen synspunkter på OEM versjonen? Like god som de andre ...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå