UncleCracker Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Fikk Nokia 6600 fra jobben for noen dager siden. Jeg lastet ned AgileMessenger til den slik at jeg kan logge meg på MSN via mobilen. Klarte å laste ned en for P900 først, før jeg lastet ned en for 6600 (som forøvrig fungerer utmerket, gratis var den også). Overførte til mobilen via IR (først P900 versjonen, så 6600 versjonen). Jeg installerte først P900 versjonen, og så fjernet jeg den, før jeg installerte 6600 versjonen. Men nå får jeg ikke slettet P900 SIS fila fra innboksen (AgileMessengerSEP900.SIS). Får feilmelding om at den allerede er i bruk. Feilmeldingen: Generell: Allerede i bruk ! Har forsøkt å restarte telefonen (i tilfelle programmet fremdeles lå å kjørte i bakgrunnen). Men det hjalp ikke... Noen forslag ? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hmm... Avinstaller hele agilemessenger og prøv og slette den da og så installere det på nytt med 6600 sis fila da Lenke til kommentar
UncleCracker Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 hmm... Funka ikke :-( Lenke til kommentar
Freak' Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 har akkurat samme problem jeg og.. bare med et annet program, som jeg sendte over fra pc'n... Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Tast *#7370# + telefonlåskode da sletter du alt på telefonen,og må legge alt inn på nytt Husk og ta backup av telefonlista di,eller kopier alt inn på simkortet Endret 22. april 2004 av Shuttle Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Fikk Nokia 6600 fra jobben for noen dager siden. Jeg lastet ned AgileMessenger til den slik at jeg kan logge meg på MSN via mobilen. Klarte å laste ned en for P900 først, før jeg lastet ned en for 6600 (som forøvrig fungerer utmerket, gratis var den også). Overførte til mobilen via IR (først P900 versjonen, så 6600 versjonen). Jeg installerte først P900 versjonen, og så fjernet jeg den, før jeg installerte 6600 versjonen. Men nå får jeg ikke slettet P900 SIS fila fra innboksen (AgileMessengerSEP900.SIS). Får feilmelding om at den allerede er i bruk. Feilmeldingen: Generell: Allerede i bruk ! Har forsøkt å restarte telefonen (i tilfelle programmet fremdeles lå å kjørte i bakgrunnen). Men det hjalp ikke... Noen forslag ? Hei Prøv å gå innpå melding>innstillinger>annet og se om du bruker minnekortet eller telefonminnet som lagringsplass for meldinger,skift eventuelt over til telefonminnet og prøv da å slette Endret 22. april 2004 av smoker2 Lenke til kommentar
UncleCracker Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Det funka ! Dvs. jeg kopierte alt fra telefonminne over på minnekortet, og da fikk jeg slettet programmet. Mulig det var satt en eller annen attributt på filen som sa at den var i bruk. Som ble resatt når meldingene ble flyttet. Takk for glimrende innspill Endret 22. april 2004 av UncleCracker Lenke til kommentar
nok6600 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 dette var helt glimrende hadde sammme prob men nå er det i orden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå