Gå til innhold

Respektløst?

Anbefalte innlegg

Shallabais.

Det har i de siste tider vært utrolig mye pjatt rundt dette med at moderatorne gjør en dårlig jobb. Folk klager på at de stenger, og ikke flytter, osv..

Men parallellt med denne diskusjonen, har jeg lagt merke til at mange brukere kommenterer at en ting er feilpost/warez/dårlig emne/osv, og skriver til og med dette i en post - samtidig som de slenger en spydig kommentar og/eller svarer helt/delvis på spørsmålet som trådstarter spør om.

Men det som overrasker meg mest i denne sammenheng, er at brukerne som kommenterer "feilen", ikke bruker "Report"-knappen.

Så jeg ser ærlig talt ikke grunnen til å klage på mod, når dere selv er like ille...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (jallakim @ 22/04/2004 : 12:18)
Men det som overrasker meg mest i denne sammenheng, er at brukerne som kommenterer "feilen", ikke bruker "Report"-knappen.

Jeg klager åpenlyst i de fleste trådene jeg finner anledning til å klage i. Men jeg bruker samtidig warn-knappen. Så hvordan kan du vite når jeg har brukt den og når jeg ikke har brukt den?

Det har skjedd flere ganger at jeg ikke har fått noe som helst respons på rapportér-knappen... Selv om det har vært tydelige brudd på retningslinjer...

Lenke til kommentar

QUOTE (Toolshed @ 22/04/2004 : 12:32)
QUOTE (jallakim @ 22/04/2004 : 12:18)

Jeg klager åpenlyst i de fleste trådene jeg finner anledning til å klage i. Men jeg bruker samtidig warn-knappen. Så hvordan kan du vite når jeg har brukt den og når jeg ikke har brukt den?

Det har skjedd flere ganger at jeg ikke har fått noe som helst respons på rapportér-knappen... Selv om det har vært tydelige brudd på retningslinjer...

Noen av trådene har jeg spurt mod om, samt at en moderator neppe går gjennom en tråd som klart bryter mot retningslinjene - UTEN å stenge/ta handling.

Lenke til kommentar

Du personlig vil heller ikke få respons. Alle rapporter behandles anonymt. Jeg tipper på at vi får inn opptil et par hundre rapporter om dagen i "harde tider" og da blir det enda mer jobb for oss om vi skal sende tilbakemelding på alle, og det er jo garantert at mange av rapportørene vil klage på hvorfor vi ikke gjorde x og y ;)

Lenke til kommentar

QUOTE (Mr.Ueland @ 23/04/2004 : 08:29)
...og det er jo garantert at mange av rapportørene vil klage på hvorfor vi ikke gjorde x og y..

Poenget er at mange klager over "feilpost" og slikt i en tråd, men de bruker ikke rapporter-knappen.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...