RMNZR Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Det er mange NERDER i dette forumet......ingen tvil!! GJETT hvilket forum du er på, idiot. Nerd: Ofte noe negativt. Men for oss så betyr det mer at vi liker å diskutere data. Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 har hørt en plass ( trur det var offisielt ) at X800PRO banker 6800Ultra å at X800XT var enda raskere igjen uten refererater, høres du bare dum ut Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 OG så skal jeg være saklig! Spekulasjonene er unødvendige, og fører ingen vei. Hva som har skjedd tidligere er fortid, og det er morgendagens ytelse som vil vise hvem som vinner denne omgangen. .. Historien blir ikke nødvendigvis å gjenta seg. Morsomt å se så mange usakligheter samlet på en tråd klarte ikke å dy meg, måtte være usaklig jeg og. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 kampen er da ikke over, kan dere ikke bare vente til begge korta kommer ut da! Er lei Ati vs Nvidia allerede akkuratt som Intell vs Amd. Men det er vel ikke til å stoppe. Altid folk som kommer til å si feks "Ati rulez" så blir en nvidia fan forbannet å starter å flame, skjønner ikke at dere gidder en gang egentlig noen synes vel det kankje er morsomt? kan dere ikke heller håpe på at dem blir like bra og at det blir en pris krig! Lenke til kommentar
XiFF Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg syns det er bra at ATI gjorde det bra med Rad9500-9800 serien, ellers hadde sikkert Nvidia hatt monopol til idag og jeg må si at kvalitets messig på 3d så er nok ATI et lite hakk foran, men dette kan bli forandret etter 6800. PS. Jeg eier bare Nvidia kort, har kun testet ATI kort. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Ser ut til at NOEN aldri lærer leksa si... http://www.driverheaven.net/articles/driverIQ/ Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Ser ut til at NOEN aldri lærer leksa si...http://www.driverheaven.net/articles/driverIQ/ Har ingenting imot at det er driver forbedringer som øker ytelsen uten at det går merkbart uteover billedkvaliteten, men da kan nVidia holde godt kjeft om FP32 heh. Hvis de ikke greier å holde billedkvaliteten i vanlige spill i dag, hvorfor driver de da å tyter om FP32 i ett sett og sier de er så jævli bra på billedkvalitet. Vet at det er marketing hype, men de kan da feie for egen dør, bakgård og parkeringsplass først. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 så må du samtidig huske på at nvidia allerede sitter klar med neste versjon... Og det tror du ikke ATI gjør?, kan nok trygt si deg at begge produsentene har lagt fram kort for flere år frammover i tid, hva tror du skjer hvis de plutselig kommer borti et kjempestort problem som vil ta dem minst 6 måneders tid å utvikle en løsning på? Da er de nok ute av gfx markedet for lengst. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Sikkert mange som har sett det før, men jeg poster det alikevel. 3dMark03 resultater som man trolig kan stole på, både i original og oc'et tilstand... Ser jo lovende ut det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå