Tfosheim Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 CRT-prisene øker Ingen vil ha CRT-skjermer lenger og siden produksjonen går ned i takt med behovet i markedet, går etter hvert også prisene opp. De største produsentene setter derfor prisene opp i april og enda mer i mai. Les artikkelen her Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hadde vel faktisk trodd at prisene ville gått ned etterhvert som etterspørselen minker, men der tok jeg altså feil. Ja, ja.. Blir nok å kjøpe en flatskjerm nestegang jeg skal ha en skjerm, so whatever Lenke til kommentar
Tfosheim Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Hadde vel faktisk trodd at prisene ville gått ned etterhvert som etterspørselen minker, men der tok jeg altså feil. Ja, ja. Det stemmer jo det, men man kommer også til et punkt der stordriftsfordelene forsvinner, slik at det koster mer å produsere skjermene - at produsentene vil ha mer penger for å gidde å lage dem Lenke til kommentar
dash Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Hadde vel faktisk trodd at prisene ville gått ned etterhvert som etterspørselen minker, men der tok jeg altså feil. Ja, ja.. Blir nok å kjøpe en flatskjerm nestegang jeg skal ha en skjerm, so whatever Det samme har skjedd med SDRAM. Endret 22. april 2004 av dash Lenke til kommentar
huf Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Det måtte jo bare skje etterhvert...crt er en døende rase. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jaja kjedelig det, men prisen på LCD skjermer kommer sikkert til å fortsette å gå nedover, så det gjør kanskje ikke så mye. LCD er jo framtiden uansett. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 CRT-prisene går opp -> flere velger LCD -> LCD-prisene går ned.. Venter optimistisk på å få en god 17" LCD til godt under 3000 kr. om et halvt år Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Lurer på om det ville være mulig å finne en rimelig aggressivt god 21" CRT til en god pris snart... (Til mer seriøst design/grafikk/foto-arbeide.) 1 Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 nei CRT er jo overlegen LCD på alle måter Og eg som hadde tenkt å kjøpe 22"+ med 2048 oppløsning i 85hz neste år grrrr LCD er jo så low på oppløsning og farger at eg kunne grine....for å ikkej snakke om pris. 1 Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 nei CRT er jo overlegen LCD på alle måter. Det eneste som er bedre med CRT er prisen og oppløsningen. Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 nei CRT er jo overlegen LCD på alle måter. Det eneste som er bedre med CRT er prisen og oppløsningen. og refreshraten... crt er diggere til spill 1 Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 og refreshraten... Tror ikke du har forstått det helt. Refreshraten har ingenting å si på LCD skjermer. De flimrer ikke uansett. Hvor er oivind_dahle? Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 og refreshraten... Tror ikke du har forstått det helt. Refreshraten har ingenting å si på LCD skjermer. De flimrer ikke uansett. Hvor er oivind_dahle? tenker ikke på refreshraten på den måten... lcdskjermer har en tendens til etterslep i spill 1 Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 lcdskjermer har en tendens til etterslep i spill Vet du hva? Min NEC 1760NX har enda ikke klart å produsere etterslep! On-topic: Samme som med SD-RAM dette ja (som en annen gluping sa ). Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Jaja kjedelig det, men prisen på LCD skjermer kommer sikkert til å fortsette å gå nedover, så det gjør kanskje ikke så mye. LCD er jo framtiden uansett. Hørt om oled? -Ville heller sagt at TFT er framtiden nei CRT er jo overlegen LCD på alle måter Bah! Endret 22. april 2004 av So Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 tenker ikke på refreshraten på den måten... lcdskjermer har en tendens til etterslep i spill og når var det du sist skjekket den påstand? nyere 17" har ikke en tendens til etterslep da disse har ned mot 12ms responstid (har sett ned til 16 som jeg husker) Lenke til kommentar
Tørpærn Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) tenker ikke på refreshraten på den måten... lcdskjermer har en tendens til etterslep i spill og når var det du sist skjekket den påstand? nyere 17" har ikke en tendens til etterslep da disse har ned mot 12ms responstid (har sett ned til 16 som jeg husker) Samsung 173T 17" som vant den store lcd-testen har i allefall TYDELIG etterslep...Men man vender seg jo til det Til opplysning har denne skjermen 25ms, og alikevel vant den... Endret 22. april 2004 av Tørpærn Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 tenker ikke på refreshraten på den måten... lcdskjermer har en tendens til etterslep i spill og når var det du sist skjekket den påstand? nyere 17" har ikke en tendens til etterslep da disse har ned mot 12ms responstid (har sett ned til 16 som jeg husker) Samsung 173T 17" som vant den store lcd-testen har i allefall TYDELIG etterslep...Men man vender seg jo til det Til opplysning har denne skjermen 25ms, og alikevel vant den... Hjelper lite å vende seg til etterslep når du får treigere reaksjoner da Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 da vil kanskje flere kjøpe lcd skjermer, og lcd skjerm prisen synke litt ? eller kanskje jeg er helt på jordet, fordi jeg ikke vet hva jeg snakker om. jeg vil bare ha 2 billige lcd skjermer og kjøre dual jeg Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 og jeg som har tenkt å handle ny CRT til sommeren da min 19" begynner å bli diffus.. driver med foto som en hobby og en del spilling så CRT er det beste valget for meg imho. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå