PC^2020 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 I dag snakket jeg med noen kamerater av meg som hadde fått russeklæra sine, mange som har fått dem her? Isåfall, hvordan ser de ut, farge, merker, hva har dere skrvet på dem etc? De som skriver PLZ ! på buksa er kunger Eller HW.no Lenke til kommentar
sim Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Har gått med russeklær i snart ei uke . Har bare skrevet navn og skole på min, men kanskje jeg skal tusje på hw.no! Min bukse er RØD :o Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hvis forumet står til påske neste år skal jeg skrive forum.hw.no på russebuksa mi ellerno Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Kanke noen putte på nicket mitt? :-------------p Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Kanke noen putte på nicket mitt? :-------------p Nicket ditt kommer til å være overalt hvis du forsetter slik. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 fikk dem for noen måneder siden. Russekorta har jeg ikke fått enda da.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 OT: pc^2004, ta en titt på størrelsen på avataren din Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg har malt (selv!) Tux på min bukse Lenke til kommentar
lperik Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Har gått med russeklær i snart ei uke Da har du vel klippet over det ene benet da regner jeg med iogmed det er imot russereglene å bruke russeklærne før 1.mai (med unntak av russetreff)? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 PÅ skolen min har de gått med russeklær siden 1. april.. Ingen har fått beina klippet av pga. det... Både kusina mi og fetteren min som er russ ( på to forskjellige skoler ) har fått klærne for lenge siden.. De har fått korta også. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Næhæ vi (Stavanger) begynte russetiden for ganske lenge siden (16. april?) www.hetlandrussen.no Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Kanke noen putte på nicket mitt? :-------------p Tja, jeg er ikke russ, men jeg kan skrive navnet ditt på ringpermen min. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Kanke noen putte på nicket mitt? :-------------p Kan se om jeg klarer å finne et sted å ha sosohal i Nynorsk stilen min under tentamen i morra... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) off-topic: sosohal, skal finne et sted å skrive nicket ditt jeg BTW: søstera mi er russ, kan spørre om jeg kan skrive nicket ditt der? Endret 2. mai 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 *skrive sosohal på hånda* Lenke til kommentar
andesh Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Har gått i russeklær i en uke nå. full av øl,blod å greier allerede. men men. Har bare skrevet nicket mitt. Også har jeg malet litt. Men utenom det er det bare helsninger ifra andre folk. Er det som er digg å ha på dressen i ettertid! Lykke til videre russn. Trur det trengs! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) . Men utenom det er det bare helsninger ifra andre folk. Er det som er digg å ha på dressen i ettertid! Er ikke noe som er digg med en russedress i ettertid.. min henger langt inne i et kott, fult av alle de hilsningene som du snakker om (som jeg aldri kommer til å lese igjen), møkkete, stygg og et stumt vitne på all den faenskapen som ble begått i løpet av to korte uker i mai for noen år siden.. nei den burde egentlig brenne. Endret 3. mai 2004 av Ktulu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå