Gå til innhold

Nordisk Mesterskap!


stian123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke det, som sagt så er styret i Åsane Turn helt skutt i hodet, og så har vi heller ikke så god økonomi at det gjør noe. Men hvis alle hadde giddet å finansiere det selv (noe som ikke hadde skjedd om det hadde snødd rosa elefanter) hadde vi nok dratt.

 

Når er det forresten?

 

Neste gang er det ikke sikkert jeg er Åsane turner lenger, går kanskje over til Salhus no snart. Så då blir det kanskje litt flere turer. ;)

 

Hva var det dokkar gjørde gale på Island då?

Lenke til kommentar

Ja, sry... Glemte at jeg hadde spurt om det...

Vi kjørte frittstående opp til 7,50 og tumbling til 7,70.

(Må bare nevne at vi hadde lavest gj. snitts alder i level 1, og at vi blir straffet veldig for lave volter.) Så skulle vi kjøre trampett som er det apparatet vi er absolutt best i (Vi ble norgesmestere jr. i Sandnes i trampett i år.) Og da gikk alt galt. Vi fikk 9 fall, 3 brutte serier og 3 som fikk hjemmelekse.... :D Du kan lese om det i Østlandsposten

menmen.. snakker om å lage herre- og kvinnetropp i stedet for mixtropp. Mye tøffere konkurranse, men da får vi trene mere.... Buskerudtrampen da? Kommer du dit i år?

Lenke til kommentar

Buskerud kommer jeg nok på ja, men om alle på laget er helt i form til å gjøre sitt beste er vel en annen sak. :D Vi har en tendens til å være VELDIG useriøse, hadde blandt annet med oss en ape som maskot på buskerud i fjor, og lagde apelyder under deffelering osv, og så holdt vi en god del til på det "rommet" som var satt av til trening, ved siden av konkurransehallen. Hoppet en del med Kongsberg Showteam (eller hva det var de kallte seg) folka. (som forøvrig var ganske dyktig. De kjørte f.eks sinnsukt høye molbergersaltoer med div skruer på tramp)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...