Gå til innhold

Laget design

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Glemte å si at den er langt ifra ferdig da... Kommer med en liten update snart... 15 min eller no...

Et lite tips (til alle egentlig):

Dersom en allerede har planlagt endringer på forhånd, hva er da visten med å poste før disse endringene er gjort?

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar
Glemte å si at den er langt ifra ferdig da... Kommer med en liten update snart... 15 min eller no...

Et lite tips (til alle egentlig):

Dersom en allerede har planlagt endringer på forhånd, hva er da visten med å poste før disse endringene er gjort? Og hvorfor poste nettopp påbegynte fisker? Legg litt mer arbeid i det om du/dere ønsker konstruktiv kritikk.

EDIT: Om jeg skulle laget en tråd for hver eneste lille designide jeg kom opp med, som det ikke har blitt noe videre av, hadde dette forumet bestått av litt for mange tråder fra meg. :p

Håper du/dere skjønte poenget. ;)

Men så er du proff.... Og ikke kom her og si at jeg ikke har brukt tid osv... Grunnen til at jeg sa at den ikke er ferdig, er jo fordi det er ikke noe tekst der enda.

Lenke til kommentar
Men så er du proff.... Og ikke kom her og si at jeg ikke har brukt tid osv... Grunnen til at jeg sa at den ikke er ferdig, er jo fordi det er ikke noe tekst der enda.

Ah, slutten på det innlegget kunne du egentlig bare oversett. Fikk ikke frem det jeg ville. Det jeg mener er at jeg ikke ser vitsen med å poste en fisk, da du allerede hadde planlagt å gjøre endringer på den og poste på ny om 15 minutter.

Var det bedre forklart?

On-topic:

• Oppsettsmessig klar forbedring fra den første.
  • Helt ekstremt overdreven bruk av scanlines i header. Ser egentlig ikke vitsen med å ramme den bilen+teksten inn i det hele tatt. La det ligge fritt der oppe i "hodet".
  • For få former = alt for firkantet. Prøv å bygg inn noen smoothe linjer/overganger slik at designet ikke blir så vanvittig skarpt og kantete. Eks kan du ha buede kanter på innholdsrektanglene.
  • Jeg tror du til fordel kan gjøre hele siden i gråtoner. Likte ikke orangefargen.
  • Skal jeg være helt ærlig, og siden du spør, er dette en "starte på nytt".

EDIT: Og "proff" er jeg da vitterlig ikke. ;)

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...