uranus Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hei! Nå prøver jeg å lage en ganske enkel side om en Camaro, men jeg lurer på om det jeg har kommet fram til hittil er bra eller bør jeg starte om igjen? Siden Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 - Kjip header-ting som skriker etter litt antialiasing - Hvis innholdet skal være i den lille rammen til venstre, hva skal da være i det store området til høyre? - Hvor skal menyen være? - http://www.lipsum.com Kan ikke helt se for meg en fremtid for dette designet Lenke til kommentar
uranus Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Glemte å si at den er langt ifra ferdig da... Kommer med en liten update snart... 15 min eller no... Lenke til kommentar
huf Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Igrunn alt for lite innhold til å gi noen spesiell vurdering. Sleng inn noe lipsum. Kan ikke se for meg hvor ting skal være, hvor skal innholdet være? Menyen? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Glemte å si at den er langt ifra ferdig da... Kommer med en liten update snart... 15 min eller no... Et lite tips (til alle egentlig): Dersom en allerede har planlagt endringer på forhånd, hva er da visten med å poste før disse endringene er gjort? Endret 22. april 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
uranus Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Sjekk den ut nå da http://www.ludrio.no/test1.jpg Lenke til kommentar
uranus Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Glemte å si at den er langt ifra ferdig da... Kommer med en liten update snart... 15 min eller no... Et lite tips (til alle egentlig): Dersom en allerede har planlagt endringer på forhånd, hva er da visten med å poste før disse endringene er gjort? Og hvorfor poste nettopp påbegynte fisker? Legg litt mer arbeid i det om du/dere ønsker konstruktiv kritikk. EDIT: Om jeg skulle laget en tråd for hver eneste lille designide jeg kom opp med, som det ikke har blitt noe videre av, hadde dette forumet bestått av litt for mange tråder fra meg. Håper du/dere skjønte poenget. Men så er du proff.... Og ikke kom her og si at jeg ikke har brukt tid osv... Grunnen til at jeg sa at den ikke er ferdig, er jo fordi det er ikke noe tekst der enda. Lenke til kommentar
huf Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Du har da egentlig ikke gjort så veldig mye mer da... HTTP://WWW.LIPSUM.COM Endret 22. april 2004 av huf Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Men så er du proff.... Og ikke kom her og si at jeg ikke har brukt tid osv... Grunnen til at jeg sa at den ikke er ferdig, er jo fordi det er ikke noe tekst der enda. Ah, slutten på det innlegget kunne du egentlig bare oversett. Fikk ikke frem det jeg ville. Det jeg mener er at jeg ikke ser vitsen med å poste en fisk, da du allerede hadde planlagt å gjøre endringer på den og poste på ny om 15 minutter. Var det bedre forklart? On-topic: Oppsettsmessig klar forbedring fra den første. Helt ekstremt overdreven bruk av scanlines i header. Ser egentlig ikke vitsen med å ramme den bilen+teksten inn i det hele tatt. La det ligge fritt der oppe i "hodet". For få former = alt for firkantet. Prøv å bygg inn noen smoothe linjer/overganger slik at designet ikke blir så vanvittig skarpt og kantete. Eks kan du ha buede kanter på innholdsrektanglene. Jeg tror du til fordel kan gjøre hele siden i gråtoner. Likte ikke orangefargen. Skal jeg være helt ærlig, og siden du spør, er dette en "starte på nytt". EDIT: Og "proff" er jeg da vitterlig ikke. Endret 22. april 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
uranus Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 hehe, men åssen lager jeg "smoothe" linjer of kanter? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 hehe, men åssen lager jeg "smoothe" linjer of kanter? Photoshop? Da kan du f.eks bruke "Rounded rectangle tool", under shapes. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Aha, hehe, stemmer det... Glemte den.. PS: grattis med 4800 innlegg PC Lenke til kommentar
uranus Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Sånn... Jeg bare starta om igjen jeg... Så nå vil jeg gjerne få litt kritikk http://www.ludrio.no/testside/ Lenke til kommentar
uranus Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 PS: Jeg vet ikke åssen man får en side til å funke i alle oppløsninger, at teksten alltid er samme sted osv Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hehe, ser du kanskje har litt problemer med å kode Opera 7.21 screenshot DanielP Lenke til kommentar
uranus Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Det jeg sier, vet ikke åssen man får teksten til å hodle seg riktig sted Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Det jeg sier, vet ikke åssen man får teksten til å hodle seg riktig sted Å kutte ut imageready-generert kode og å bruke CSS er nok riktig std å starte Lenke til kommentar
uranus Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Ehh, ja, for CSS er jo så enkelt Lenke til kommentar
uranus Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Men designet i seg selv... var det fint eller stygt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå