hallyboy Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Samer er fulle.......... Lenke til kommentar
[MakT] Diablo Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Nei, det har vi ikke sett! Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Hei joakim... du er full Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Og det var det dere hadde på hjertet i dag og ville dele med alle oss andre på gamer.no? Hvem sa fjortisser? MazeKing Endret 22. april 2004 av Mazeking Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Et godt eksempel på en givende tråd vi alle burde lese. quickly, tze moderatorz ar coming Lenke til kommentar
slash Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Om samer er fulle vet jeg ikke. De liker sikkert å ta seg en drink eller tre som alle andre tenker jeg. Men til påstanden at de er husdyr må jeg stille meg litt tvilende. Tradisjonelt sett har samene vært husdyrHOLDERE, da reinsdyr er det aktuelle dyret. Men man kan ikke dra alle samer over en kam, da det sikkert er mange samer som er f. eks edrue sivilingeniører. Eller steine barnevernspedagoger. Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Sorry, det var ikke jeg som skrev dette... når jeg kom gjem fra skolen hadde lillebroren min gått inn på gamer å skrivd dette surret som jeg ikke har noen forhold til... Så moderatorer ikke bann meg... men lås gjerne tråden... for jeg er ikke inntersert i å diskutere om samer er fuller eller ikke.. Mvh thomas Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Haha, der fikk jeg enfin latter i en kjedelig IT-time ja. Posten stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg