Gå til innhold

Sommel fra Komplett?

Znoken

Anbefalte innlegg

Sendte inn min TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2.5

32M*8/16chip, 184-P (for DDR-PC400MHz) 6 april for retur til Komlett for at det var feil ved denne....Lurer på om det er noen av dere som vet hvor lang tid de egentlig bruker på og sjekke feil på defekte komponenter....

:idea:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da burde det vel være vanlig praksis og opplyse oss som har komponenter inne til rep...eller annet om at de har problemer med dette da...Må si at jeg har en følelse av at Komplett begynner og bli for store for oss vanlige privatkunder siden de ikke ser ut til og ta service så tungt lenger... :nei: Neste gang jeg handler så er sjansene økt mye for at jeg kommer til og handle hos Netshop isteden.... :thumbup:

Lenke til kommentar

Datakjeden (komplett butikken) er ikke mye bedre. Leverte inn mp3 spiller til rep. tok vel godt over 3 uker før jeg fikk en ny. Hadde vel faktisk krav på erstattnings vare mens den var på rep... er det det på komplett.no og tro? :hmm:

Lenke til kommentar

man har jo krav på det i andre butikker .Men er som sagt usikkert om nettbutikker har untak av noe slag... blir jo stress for dem å sende ut erstatning når du sender inn, for så å kreve den tilbake når du får din rep tilbake osv... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...