Znoken Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Sendte inn min TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2.5 32M*8/16chip, 184-P (for DDR-PC400MHz) 6 april for retur til Komlett for at det var feil ved denne....Lurer på om det er noen av dere som vet hvor lang tid de egentlig bruker på og sjekke feil på defekte komponenter.... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Du er langt fra den eneste. De har problemer med retursystemet men det skal snart være i orden. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Da burde det vel være vanlig praksis og opplyse oss som har komponenter inne til rep...eller annet om at de har problemer med dette da...Må si at jeg har en følelse av at Komplett begynner og bli for store for oss vanlige privatkunder siden de ikke ser ut til og ta service så tungt lenger... Neste gang jeg handler så er sjansene økt mye for at jeg kommer til og handle hos Netshop isteden.... Lenke til kommentar
eiD Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Datakjeden (komplett butikken) er ikke mye bedre. Leverte inn mp3 spiller til rep. tok vel godt over 3 uker før jeg fikk en ny. Hadde vel faktisk krav på erstattnings vare mens den var på rep... er det det på komplett.no og tro? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Hadde vel faktisk krav på erstattnings vare mens den var på rep... er det det på komplett.no og tro? Tror ikke du får noen erstatningsvare hos Komplett mens varen er på rep... Burde vel være det når du nevner det... Lenke til kommentar
eiD Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 man har jo krav på det i andre butikker .Men er som sagt usikkert om nettbutikker har untak av noe slag... blir jo stress for dem å sende ut erstatning når du sender inn, for så å kreve den tilbake når du får din rep tilbake osv... Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 du får sende en mail å spørre Har ikke hatt noe problem med å få svar fra de. Fikk en gang feil HK tilsendt og da gikk det fort i svingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå