dezibel_26 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hei! Sliter med telefonen min her, den vil ikke boote opp, når jeg skrur den på så kommer nokia logoen opp og etter ca 10 sekunder så piper den og sier "program closed etelserver" så sier den "program Closed Phone" så kommer det opp "oppstart av telefon misslyktes vennligst kontakt din lokale forhandler." Noen som hvet hva jeg skal gjøre? og hvordan jeg skal eventuellt gjøre det?! Lenke til kommentar
sew Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Lever denn inn der du kjøpte den. Lenke til kommentar
molna Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 så kommer det opp "vennligst kontakt din lokale forhandler."... Noen som vet hva jeg skal gjøre? Gjør det mobilen sier du skal gjøre vel... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Lever denn inn der du kjøpte den. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Dukan vel også prøve å ikke trykke OK og så formatere telefonen? Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Tast *#7370# + telefonlåskode Lenke til kommentar
dezibel_26 Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 den svarte ikke på formateringskoden så jeg ble nødt til å levere den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå