MeitraN Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Synes det tar ufordragelig lang tid før noen patch blir gitt ut. Noen som vet når den kommer ut? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 En ting er ihvertfall sikkert: Jeg kjøper ikke før det blir mulig å kjøre med AA på Ati-kortet mitt. Lenke til kommentar
MeitraN Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Jeg har P4 3 Ghz, ATI 9700Pro og 512 mb minne. Likevel presterer møkka og gå i sirup, det er min grunn til å patche. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Det er ingen som vet når det kommer. EA er hemmelige på dette området så dere må nok bare vente og se. Lenke til kommentar
MeitraN Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Det er ingen som vet når det kommer. EA er hemmelige på dette området så dere må nok bare vente og se. Patchen må jo bli ganske omfattende siden det tar sånn tid? Er jo en god del ting som bør rettes på. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Det er ingen som vet når det kommer. EA er hemmelige på dette området så dere må nok bare vente og se. Patchen må jo bli ganske omfattende siden det tar sånn tid? Er jo en god del ting som bør rettes på. Blir spennende og se. Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Har vel spilte BFV i snart 100 timer, men har forstatt ikke oppdaget noen feil som bør patches. Det må jo gjelde de fleste, siden ingen engang har hørt om en patch til nå. Hvilke feil sikter dere til? At spillet går i sirup, er nok ikke spillet sin skyld. Og jeg spiller med AA med ATI kortet mitt også. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Har vel spilte BFV i snart 100 timer, men har forstatt ikke oppdaget noen feil som bør patches. Det må jo gjelde de fleste, siden ingen engang har hørt om en patch til nå. Hvilke feil sikter dere til? At spillet går i sirup, er nok ikke spillet sin skyld. Og jeg spiller med AA med ATI kortet mitt også. Du har spillt 100 timer og ikke oppdaget at spillet er dårlig balansert ? (Tenker blant annet M60 og varmesøkende raketter her. ) Ellers anti-antalaising patch som det også snakkes om. Og forøvring noen andre grafikkfeil mener jeg å huske også. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Nå vi snakker om feil så er det ikke altid bugs man ser med øyenene Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 For å ikke glemme det faktum at nettkoden suger endestomp. Tok jo 3-4 patcher før BF1942 fikk en akseptabel kode også. Jeg har sagt det før, og jeg nevner det igjen. Hvordan klarer Dice ikke å "overføre" de gode bugfixene fra BF1942 til Vietnam. Er det to forskjellige kontor? Har de ikke telefonnummerene til hverandre? :banghead: Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Gleder meg til å se alle M60 taperne må begynne og lære seg å bruke andre våpen. Blir sikkert en hel del kills på oss som aldri bruker M60. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hva er det som blir fikset og hva blir nytt i patchen, noen som vet? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Optimalisert nettkode, nerfing av m60 (max 2 mg'ere per 10 spillere, vanskeligheter med å sikte med mindre man legger seg ned, og tregere løping, f.eks.) og en egen klasse med bazooka. Kom nettopp ut fra et spill, ble drept én gang av m16. Resten var.. ja, dere gjetter det nok. Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Har vel spilte BFV i snart 100 timer, men har forstatt ikke oppdaget noen feil som bør patches. Det må jo gjelde de fleste, siden ingen engang har hørt om en patch til nå. Hvilke feil sikter dere til? At spillet går i sirup, er nok ikke spillet sin skyld. Og jeg spiller med AA med ATI kortet mitt også. Du har spillt 100 timer og ikke oppdaget at spillet er dårlig balansert ? (Tenker blant annet M60 og varmesøkende raketter her. ) Ellers anti-antalaising patch som det også snakkes om. Og forøvring noen andre grafikkfeil mener jeg å huske også. amerikanerne hadde bedre våpen enn vietnam på den tiden, enkelt og greit. Begge parter har sine fordeler.. Da tenker jeg spesielt på den varmesøkende raketten til Vietnam og M60 til US. Men nå har det seg sånn at Vietnam er til de grader undervurdert her på forumet. Skulle de liksom ha lagt til en vietnamesisk m60 og en amerikansk varmesøkende rakett fordi noen av dere synes det er urettferdig, og at dere enkelt og greit suger som vietnameser? Husk at USA har vært verdens rikeste land siden WW2 så det skulle bare mangle at de hadde bedre våpen og utstyr enn Vietnam, som måtte smugle til seg våpen osv fra Sovjetunionen. Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Har vel spilte BFV i snart 100 timer, men har forstatt ikke oppdaget noen feil som bør patches. Det må jo gjelde de fleste, siden ingen engang har hørt om en patch til nå. Hvilke feil sikter dere til? At spillet går i sirup, er nok ikke spillet sin skyld. Og jeg spiller med AA med ATI kortet mitt også. Du har spillt 100 timer og ikke oppdaget at spillet er dårlig balansert ? (Tenker blant annet M60 og varmesøkende raketter her. ) Ellers anti-antalaising patch som det også snakkes om. Og forøvring noen andre grafikkfeil mener jeg å huske også. For det første, spillet er ikke dårlig balansert. At M60 er så mye bedre en f.eks AK 47 eller mgen til NVA, er overdrevet spør du meg. Lær deg og spill spillet, så er det faktisk lettere å knærte noen med Ak47 enn M60. Og varmesøkende raketter er heller ikke noe problem. Balansen mellom de og helikoptrene synes jeg funker utmerket. Er det noe som jeg synes bør forandres, så er det i så fall at hellikoptrene tåler for mye. Folk som mener at M60 kiten er overlegen, har rett og slett ikke spilt spillet nok. Jeg bruker så og si aldrig M60 kiten, foretrekker M16 eller carbine, men hevder meg ofte i toppen av likevel. Edit: Og eneste grafikkfeil jeg har sett, er at kjøretøyer enkelte ganger setter seg fast inne i trær o.l. Endret 22. april 2004 av orjanos3.16 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Skulle de liksom ha lagt til en vietnamesisk m60 og en amerikansk varmesøkende rakett fordi noen av dere synes det er urettferdig, og at dere enkelt og greit suger som vietnameser? Er det noen som har sagt det, da? Irriterende ting nummer 1: m60 og bazooka på samme fyr. Det vil altså si at en person som spiller denne klassen, ikke trenger å bekymre seg for hverken infanteri eller kjøretøy. Folk kan faktisk være en "army of one", og trenger strengt talt ikke andre klasser som passer på ham. Ta DC, for eksempel. Der er mg- og antitank-klassen to seperate. Du kan altså ikke selv meie ned alt som kommer din retning, uansett hva det er. Funker veldig bra. Irriterende ting nummer 2: m60 er uforskammet treffsikker, selv om man løper rundt. Spray and pray, og det er nok kuler per magasin/belte til at du kan holde på i evigheter. Irriterende ting nummer 3: Vekt. En annen har skrevet dette ganske så velformulert, så her er litt ctrl+v: The weight of the gun is a fraction of the weight of the loadout. Take that 23 pounds. Add another 7 pounds for each hundred rounds of 7.62 ammunition, plus a bit more for the belt itself. Add the weight of the extra barrel (I don't have the figures - probably another 7 pounds). If you want the tripod, add another 15 pounds. Now, one loaded gun, plus an extra barrel, plus two extra belts of ammo: 60 pounds. To give you a reference, an average 8-year-old weights 61 1/4 pounds. Go sling an 8-year-old over your shoulder and go for a jog in the woods (in jungle boots). Tell me how you feel after an hour. That is of course, silly. That is why you had a second man to carry the ammo and barrel. He also helped guide the belt into the gun so that it didn't get jammmed. I tillegg har m60-fyren 4 (eller noe sånt) LAWs. Ikke at det at det hindrer ham i å jogge lystig avgårde, veive våpenet litt rundt og trykke på skyteknappen dann og vann. Spiller man i tillegg på en server uten automatisk team-fiksing, kan man bli litt lei av denne klassen. Hadde bare LAW'ene blitt flyttet til en annen klasse, så kunne man i det minste kjørt over m60-folkene med en tanks. Nå bytter de elegant over til LAW og planter fireogtyve raketter rett i fleisen på en. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Kan ikke M60 byttes over til infanteri og så legger man en av de to riflene (avhengig av bane) over på AT? Så lar de i tillegg han greie seg med to magasin til riflen? Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 amerikanerne har varmesøkende raketter på både cobra'en og f-4'en så vidt jeg vet Lenke til kommentar
Döden Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 amerikanerne hadde bedre våpen enn vietnam på den tiden, enkelt og greit.Begge parter har sine fordeler.. Da tenker jeg spesielt på den varmesøkende raketten til Vietnam og M60 til US. Men nå har det seg sånn at Vietnam er til de grader undervurdert her på forumet. Skulle de liksom ha lagt til en vietnamesisk m60 og en amerikansk varmesøkende rakett fordi noen av dere synes det er urettferdig, og at dere enkelt og greit suger som vietnameser? Husk at USA har vært verdens rikeste land siden WW2 så det skulle bare mangle at de hadde bedre våpen og utstyr enn Vietnam, som måtte smugle til seg våpen osv fra Sovjetunionen. Har du noen sinne hørt om balanse i spill ? "La oss gi Amerikaner'ne nampal-strike og litt annet stæsj i den ny patchen. Slik klarer vi å opprettholde det "realistiske" i spillet hvor da Amerika hadde 100 x kraftigere og flere våpene og utstyr enn vietnameserne." orjanos3.16: Det virker som om du og shifty er de eneste som syns spillet er dårlig balansert spesielt når det gjelder M60 ?!! Når det gjelder alternativet om å bruke et annet våpen er det jo slik at fortsatt M60 er tilgjenglig og fortsatt ubalansert. Dog om du løper rundt med kniv er fortsatt gunnern ubalansert. Ikke alle tenker som dere "pro's" og spiller med andre våpen. Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Fant en "liten" liste med bugs Endret 23. april 2004 av vorbis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå