Azizel Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg lurte bare på hvis det var noen norske på flurry. det hadde vert kjekt hvis det var noen herifra på servern flurry. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Tror nok ikke det er så mange nordmenn på flurry.Er nok mange flere på Eclipse og Chimaera Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Kanskje du skal lage en ny char på eclipse elller chimaera.Du kan jo fortsatt ha din char på flurry også.Tror ikke det er noen her som spiller på flurry Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 ja. kasje det. Lenke til kommentar
Firesnake Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Er det noen som spiller på euro-far star. har bestilt spillet og ein kompis har og bestilt da men eg og han har lyst til å spela på euro-far star so eg lurte bare på kor mye credit du begyne med Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Er det noen som spiller på euro-far star.har bestilt spillet og ein kompis har og bestilt da men eg og han har lyst til å spela på euro-far star so eg lurte bare på kor mye credit du begyne med Ingame starter du vel alltid med 200c, uavhengig av server. Tror jeg ihvertfall. Lenke til kommentar
Firesnake Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 ok takk.. men kas server spille du på Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Hvis dere kommer på flurry skal jeg hjelpe dere godt i gang. Våpen å penger Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 ok takk..men kas server spille du på Jeg holder meg til Eclipse foreløpig, og som Playmaster sa så er det nok der og på Chimaera du har størst sjanse for å finne nordmenn. Lenke til kommentar
Mor di Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Hvis dere kommer på flurry skal jeg hjelpe dere godt i gang. Våpen å penger kor rik er du? og kor høg er pingen der Endret 28. april 2004 av Mor di Lenke til kommentar
Firesnake Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) azizel er de noen forskjell på europeiske og amerikanske servere og e da mongen folk på flurry Endret 28. april 2004 av Firesnake Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Er vel forskjell med ping-time og sånt.Tror ikke det er så mange på flurry(kan ta feil) Lenke til kommentar
Mor di Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 kan nåken gi meg ein star wars galaxies kanal på IRC Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 kan nåken gi meg ein star wars galaxies kanal på IRC Denne er nok feilpostet. Legg spørsmål i Star wars galaxies:What path are you walking-tråden Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Pingen min er 150-200. Ja jg er blitt ganske mektig. Lenke til kommentar
Mor di Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 kass planet bur da mest folk på euro farstar?? Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) kass planet bur da mest folk på euro farstar?? Feilpost igjen (denne topicen er ekstrem off-topic) Les hvor du skla sette inn spørsmål i min forrige post i denne topicen Edit: Bare for å svare på spørsmålet ditt. Byene Theed(Naboo) og Coronet(Correlia) er vanligvis de mest befolkende byene på spillet Endret 1. mai 2004 av Playmaster Lenke til kommentar
Mor di Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 kass planet bur da mest folk på euro farstar?? Feilpost igjen (denne topicen er ekstrem off-topic) Les hvor du skla sette inn spørsmål i min forrige post i denne topicen Edit: Bare for å svare på spørsmålet ditt. Byene Theed(Naboo) og Coronet(Correlia) er vanligvis de mest befolkende byene på spillet kor skule eg poste denne da? Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Les den første linja FØR editen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå