Jan Olav Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Mulig at dette innlegget skulle ha vært et annet sted, men la det bli sånn... Har en hdd med alvorlig feil (sektorfeil?) som forårsaker sterke, klingende smell i den. Den er tatt ut og jeg forsøker å hente informasjon over til en ny disk, samtidig som jeg advares mot ev. virus på den. Så til saken.... - Hvor finner jeg e-posten som er i Outlook Express på defekt disk? - Hvordan kan jeg kopiere ut e-posten for så å legge den inn i leseren på den nye disken og lese den der? - Navn (format) på filene? Har noen erfaring og forslag å komme med... Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Mulig at dette innlegget skulle ha vært et annet sted, men la det bli sånn... Har en hdd med alvorlig feil (sektorfeil?) som forårsaker sterke, klingende smell i den. Den er tatt ut og jeg forsøker å hente informasjon over til en ny disk, samtidig som jeg advares mot ev. virus på den. Så til saken.... - Hvor finner jeg e-posten som er i Outlook Express på defekt disk? - Hvordan kan jeg kopiere ut e-posten for så å legge den inn i leseren på den nye disken og lese den der? - Navn (format) på filene? Har noen erfaring og forslag å komme med... Er ikke helt sikker, men en ting du kan gjøre i fremtiden er å lagre dine e-mailer på din host server. Åpne Internett explorer, velg Verktøy > Kontoer. marker din konto og velg Egenskaper > Avansert. Der kan du merke av at dine e-poster skal lagres. Jeg lagrer alle mine e-poster slik at dem blir slettet fra min e-post host når jeg sletter Slettede elementer i nettleseren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå