Riotguy Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 kan noen komme med en genial betydning av S.W.A.M.P? Hva bokstavene kan stå for? Trenger hjelp! Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 SWAMP: Severely Wired Agricultural Method People SWAMP: Shit Was Already My Problem SWAMP: So Were Are My Pants ? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Sweat Wet And Many Problems Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Society of Weird and Mad People Severe Wind And Moisture Problem Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 So what about my penis (?) somebody will answer my phone sorry when all men pay so what asked my papa.. Lenke til kommentar
Riotguy Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 SWAMP: Severely Wired Agricultural Method People SWAMP: Shit Was Already My Problem SWAMP: So Were Are My Pants ? Severely Wired Agricultural Method People Kan jeg få en oversetting på dette Orker ikke å finne ut sjæl.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 SWAMP: Severely Wired Agricultural Method People SWAMP: Shit Was Already My Problem SWAMP: So Were Are My Pants ? Severely Wired Agricultural Method People Kan jeg få en oversetting på dette Orker ikke å finne ut sjæl.. ekstremt giret bondete metode mennesker slapp av, gir like lite mening på engelsk Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 slapp av, gir like lite mening på engelsk hehehehe Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Standing Without Any Motion Pressed So Why Any Meaning Poll Lenke til kommentar
Riotguy Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Takk for tipsene! Får se om jeg finner noen som kan passe bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå