uranus Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Maur bildet, det var kult! Macro på kameraet mitt er så "dritt" at det rett og slett ikke er mulig å ta så nær bilder som det. Vil ha et nytt kamera snart. Bjaa, bildet er tatt i "dalen" mellom herøya og skjelsvik på veien hjem fra skjelsvik til Skien rett før brua over E-18. Lenke til kommentar
ninaelise Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Sola Her er et bilde jeg stoppa og tok med mitt canon ixus 500, men dog ikke beste oppløsning. Må innrømme at jeg kan veldig lite om fotografering generelt. Lenke til kommentar
sondringen Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Makroen på Nikon 4500 er genial. Og med vridbart linsehus er det mange muligheter for gode bilder. Men for å finansiere et Nikon D70 måtte eg selge det... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg tviler på at du har tatt de bildene, ihvertfall ikke alle.... Og hva i alle dager får deg til å tro det? Idioti på sitt verste. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Nå er jeg så dritt lei av at hver enestegang jeg gjør en liten feil så kommer du og kommenterer! Hvis f.eks bjaa sier noe feil, da er det greit, men gjør jeg det da er det verdens undergang for deg! Grunnen til at jeg tvilte var at de var så vanvittige brae bilder. Jeg sa unnskyld for at jeg tvilte. Lenke til kommentar
kosh Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) http://www.stud.ntnu.no/~trondaks/F828/DSC00304.JPG Litt usikker på hvorfor jeg liker det bildet her, men er iallefall fornøyd. http://www.stud.ntnu.no/~trondaks/F828/DSC00329.JPG (måtte teste mitt eget "vann fra springen" bilde Har ikke makrolinse men... Vedrørende Sony F828 og KA: http://www.stud.ntnu.no/~trondaks/F828/DSC00018.JPG KA er et stort problem Muligens litt høy jpg kompresjon på akkurat de filene. Endret 6. mai 2004 av kosh Lenke til kommentar
F828 Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Ikke noe fantastisk tatt bilde, men du verden for en bil.... Ett til av den F828 Endret 6. mai 2004 av F828 Lenke til kommentar
insider Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Tøft det rennende vann fra springen biltet Pen bil også Lenke til kommentar
JonV Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Nesten så jeg ikke tør poste bildet mitt etter å ha sett igjenom tråden. Ixus V2 gammelt med andre ord Tatt fra Balkongen hjemme etter Regnvær Min Utsikt Liker spes Sola som stikker igjenom Skydekke på flere steder. Endret 6. mai 2004 av win_xp Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Min lille stolthet! Link: Muse Fella Lenke til kommentar
F828 Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Nesten så jeg ikke tør poste bildet mitt etter å ha sett igjenom tråden. Tatt fra Balkongen hjemme etter Regnvær Min Utsikt Dette bildet var jo veldig flott. F828 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Nesten så jeg ikke tør poste bildet mitt etter å ha sett igjenom tråden. Ixus V2 gammelt med andre ord Tatt fra Balkongen hjemme etter Regnvær Min Utsikt Liker spes Sola som stikker igjenom Skydekke på flere steder. den var jo nesten religiøs Endret 6. mai 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
uranus Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Bare så det er sagt: Dette er ingen konkurranse, vi vil bare se DITT beste bilde (det du selv syns er best). Så ikke vær redd for å poste et bilde her Lenke til kommentar
uranus Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Dette bildet ble tatt på sandtaket på Nenset i Skien. Lenke til kommentar
kosh Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Min lille stolthet!Link: Muse Fella genialt, maa ha litt flaks for aa finne et slikt motiv Lenke til kommentar
haakky Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Lagt opp noen av mine bedre bilder på hjemme sida mi Kommer vel til å legge inn litt flere bilder og kategoriesere dem så fort jeg får litt mer tid Kom med tilbake meldinger Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 haakky Skrevet 07/05/2004 : 10:55 Kom med tilbake meldinger S/H-bildet av kystlandskap og bryggen som forsvinner ut i tåkehavet var jo dødsbra! Anden ble litt mørk, syntes jeg...? Lenke til kommentar
kingvald Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 SUiCiDE_COMMANdO: Hei, må si jeg er virkelig imponert over bildene du har tatt med A70, skarpe og klare og ikke minst fargerike!. Du har helt klart øye for gode motiv.... Det jeg lurte litt på er hvordan etterbehandler du bildene? regner du bruker Photoshop? Tenker først og fremst på fargene og skarpheten...noen tips her? regner med at bildene ikke er rett fra kamera Kan legge ved et jeg er fornøyd med (A20): Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Utrolig mange kule bilder her! Jeg er dypt imponert. Jeg har selv tatt noen bilder med mitt nyinnkjøpte kamera, som kan nedlastet her. Det er en zip-fil med flere bilder inni. Lenke til kommentar
kosh Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Ikke noe fantastisk tatt bilde, men du verden for en bil.... Ett til av den F828 Frister kraftig aa legge ut noen bilder fra Geneva Auto Salon som var i mars Ikke faa bra biler som var der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg