rolfy81 Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 her har jeg forsøkt å leke meg litt, er helt nybegynner og vil gjerne ha konstruktiv kritikk http://www.david.wesselinfo.net/hand.jpg er en kombinasjon av to bilder tatt med olympus c-750uz Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Slenger bildet mitt inn her jeg også da Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Rolfy81, fin-fin tricksing det der! Dette er bare et tullebilde jeg trengte til avataren min. (Ja, ninjagreie er en spinoff av en internethype) Inspirert av en koslig kar fra Mortal Kombat! Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Mitt foreløpig beste bilde tror jeg Har bare hatt kameraet mitt i 3 dager hittil da men, har vært utrolig artig å endelig ha litt kontroll på bildene! (postet i en annen tråd også, men tenkte jeg skulle slenge meg på denne tråden) Dette bildet er jeg også litt fornøyd med, men det blir mer et tullebilde Kung Fu Hamster Lenke til kommentar
motorhue Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 her er ett bilde jeg tok av brua vår i fjor sommer. utrolig kult bilde! Nesten litt tvspill aktig.. Lenke til kommentar
motorhue Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Har fått mitt nye sony dsc-w1 i posten i går.. for et kamera! Her er en tørkende rose, og da jeg er helt i fotostartgropa mottas konstruktiv kritikk med takk! Tørkende rose Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Har fått mitt nye sony dsc-w1 i posten i går.. for et kamera! Her er en tørkende rose, og da jeg er helt i fotostartgropa mottas konstruktiv kritikk med takk! Tørkende rose Ehm, først og fremst kan du heller lage en egen tråd for bildet! - Jeg liker ikke denne tråden så godt - den er uorganisert og masse offtopic chitchat som dette jeg skriver nå. Hadde vært greiere med dét de kjører på storedyret: Vis frem dine beste bilder! Dette er en presetasjonstråd hvor dere kan poste deres beste arbeider. Noen kvikke retningslinjer for ordens skyld: - Post opp til to av dine beste arbeider som best representerer deg og dine evner. - Skriv gjerne noen ord om det du poster. - Lager du noe ved en senere anledning, som du heller vil legge inn, editerer du bare posten (ja, vedlagte filer kan også byttes ut under "Edit"). - Det er helt greit å poste noe du har posta tidligere på Dyret. - Dette er en ren presentasjonstråd. Svar eller kommentarer på poster vil bli sletta. - Sleng gjerne med link til hjemmesiden din. Kan jo hende noen vil se mer.... Ser fram til en tråd som oser av kvalitet! Denne tråden blir bare rot. - Lag en ny om du vil ha tilbakemelding! Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Synes dette ble ganske bra jeg. Har en del annet av samme type også, men de er ikke på en maskin jeg har tilgang til for tiden... a. Lenke til kommentar
Propaganda1 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) ok,veit ikke helt om jeg stiller i samme klasse som mange her... er hobby fotograf,og blir bare mer og mer glad i å ta bilder som jeg følger at kan gi andre en følelse når de ser det vil gjerne ha noe ''feedback'' bilde 1 bilde 2 bilde 3 bilde 4 bilde 5 edit: bildene er tatt med ett canon powershot S 30 Endret 27. juni 2004 av Propaganda1 Lenke til kommentar
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 ok,veit ikke helt om jeg stiller i samme klasse som mange her... er hobby fotograf,og blir bare mer og mer glad i å ta bilder som jeg følger at kan gi andre en følelse når de ser det vil gjerne ha noe ''feedback'' ../.. bilde 2 ../.. edit: bildene er tatt med ett canon powershot S 30 bilde 2 var digg skikkelig fine kontraster, samt veldig stemingsfult Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Her er mine nybegynnerbilder. Sliter litt med å finne motiv og slikt Lenke til kommentar
Propaganda1 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 ok,veit ikke helt om jeg stiller i samme klasse som mange her... er hobby fotograf,og blir bare mer og mer glad i å ta bilder som jeg følger at kan gi andre en følelse når de ser det vil gjerne ha noe ''feedback'' ../.. bilde 2 ../.. edit: bildene er tatt med ett canon powershot S 30 bilde 2 var digg skikkelig fine kontraster, samt veldig stemingsfult takker så mye for feedback...har du noen andre råd for en nybegynner? slik at det kan bli bedre? Mvh Prop Lenke til kommentar
tofo1 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Er ikke månebildet lastet ned fra nettet... Det må nå iallefall ha vært et supert "nasa" kamera. Hva stiller du kamera inn på for å ta sånne bilder..? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Her er mine nybegynnerbilder. [bilde]ugle[/bilde] Sliter litt med å finne motiv og slikt Hehe. Ugla var fin (du som har laga den?), men bildet var mindre pent. Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Her er et bilde jeg tok natt til mandag, det regnet litt, og en kompis av meg skulle absolutt klatre ned en steinrøys for å se på en uthulet stein. Det røde over hodet er gjennskinnet av et drivhusanlegg som lyste over åsryggen, og fargela hele himmelen rød. Var litt stilig. Det så slik ut: (Hadde ikke stativ, så det blei litt shaky) Lenke til kommentar
schwin Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Så noen frekke dråpebilder i tråden, og ville bidra litt. Må presisere at dette er ikke bilder jeg har tatt selv, men de ser hvertfall bra ut. Sindre.no, her ligger hvertfall de jeg så. Lenke til kommentar
kosh Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) http://trondaks.home.cern.ch/trondaks/images/panorama.jpg 270 graders panorama. Ikke helt perfekt alle sammenføyningene men for det meste bra. Endret 29. juni 2004 av kosh Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Slenger bildet mitt inn her jeg også da Fytti steike dæven! Det var hinsides all kulhet! Mine beste bilder må bli enten: http://bilder.absentvoid.com/TEST/images/IMG_1579.jpg eller http://bilder.absentvoid.com/TEST/images/IMG_0064.jpg så liker eg personlig dette litt. her med litt photoshopping Lenke til kommentar
uranus Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Me like all the pictures Jeg har merka at serveren min er nede for øyeblikket, så jeg kan ikke poste noen bilder nå, men jeg fikk låne et ganske bra kamera som jeg har tatt noen bilder jeg er ganske fornøyd med som jeg vil vise dere så fort serveren min er oppe igjen. Takk for alle bildene dere har postet så langt, dette har vært en utrolig artig tråd å lese/se igjennom. Stå på Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Slenger bildet mitt inn her jeg også da http://privat.bluezone.no/danielf/bilder/m...n/m%f8len_r.jpg Whoa! Kva-li-tet! Edit: Bruker det som desktop-background Endret 1. juli 2004 av Jonnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg