Gå til innhold

Fineste/Beste bilde

uranus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har fått mitt nye sony dsc-w1 i posten i går.. for et kamera!

Her er en tørkende rose, og da jeg er helt i fotostartgropa mottas konstruktiv kritikk med takk!

Tørkende rose

Ehm, først og fremst kan du heller lage en egen tråd for bildet! - Jeg liker ikke denne tråden så godt - den er uorganisert og masse offtopic chitchat som dette jeg skriver nå. Hadde vært greiere med dét de kjører på storedyret:

Vis frem dine beste bilder!

Dette er en presetasjonstråd hvor dere kan poste deres beste arbeider.

Noen kvikke retningslinjer for ordens skyld:

- Post opp til to av dine beste arbeider som best representerer deg og dine evner.

- Skriv gjerne noen ord om det du poster.

- Lager du noe ved en senere anledning, som du heller vil legge inn, editerer du bare posten (ja, vedlagte filer kan også byttes ut under "Edit").

- Det er helt greit å poste noe du har posta tidligere på Dyret.

- Dette er en ren presentasjonstråd. Svar eller kommentarer på poster vil bli sletta.

- Sleng gjerne med link til hjemmesiden din. Kan jo hende noen vil se mer....

Ser fram til en tråd som oser av kvalitet! :)

Denne tråden blir bare rot. - Lag en ny om du vil ha tilbakemelding!

Lenke til kommentar
ok,veit ikke helt om jeg stiller i samme klasse som mange her... :)

er hobby fotograf,og blir bare mer og mer glad i å ta bilder som jeg følger at kan gi andre en følelse når de ser det

vil gjerne ha noe ''feedback''

../..

bilde 2

../..

edit: bildene er tatt med ett canon powershot S 30

bilde 2 var digg

skikkelig fine kontraster, samt veldig stemingsfult :)

Lenke til kommentar
ok,veit ikke helt om jeg stiller i samme klasse som mange her... :)

er hobby fotograf,og blir bare mer og mer glad i å ta bilder som jeg følger at kan gi andre en følelse når de ser det

vil gjerne ha noe ''feedback''

../..

bilde 2

../..

edit: bildene er tatt med ett canon powershot S 30

bilde 2 var digg

skikkelig fine kontraster, samt veldig stemingsfult :)

takker så mye for feedback...har du noen andre råd for en nybegynner? slik at det kan bli bedre?

Mvh Prop

Lenke til kommentar

Her er et bilde jeg tok natt til mandag, det regnet litt, og en kompis av meg skulle absolutt klatre ned en steinrøys for å se på en uthulet stein.

Det røde over hodet er gjennskinnet av et drivhusanlegg som lyste over åsryggen, og fargela hele himmelen rød. Var litt stilig.

steinroys.JPG

Det så slik ut: (Hadde ikke stativ, så det blei litt shaky)

fargeaas.JPG

Lenke til kommentar

Me like all the pictures :) Jeg har merka at serveren min er nede for øyeblikket, så jeg kan ikke poste noen bilder nå, men jeg fikk låne et ganske bra kamera som jeg har tatt noen bilder jeg er ganske fornøyd med som jeg vil vise dere så fort serveren min er oppe igjen.

Takk for alle bildene dere har postet så langt, dette har vært en utrolig artig tråd å lese/se igjennom.

Stå på :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...