PT Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Ble ganske så fornøyd med dette bildet jeg knipset en varm sommerdag (Klikk for større bilde) Lenke til kommentar
uranus Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 får vel dele to bilder jeg selv tok i usa i fjor sommer...Begge bildene er helt uredigert og er tatt med ett nikon coolpix 3500 kamera Hadde vært fint med tilbakemeldinger. 1 2 Irriterer meg over de folka litt til høyre i det siste bildet Bra bilder, bilde nr. 2 er litt uskarpt da. Men var det en golfbane eller noe? Lenke til kommentar
-ELK- Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Dette er vel ikke det FINESTE, men et bilde jeg liker veldig godt. Jeg skater ikke selv, men det har kommet i et skateboardblad i en annonse, så jeg er litt stolt siden jeg er amatør! Mitt bilde Vil ha tilbakemeldinger på det! Versjon 3 er best. Endret 14. juni 2004 av -ELK- Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 får vel dele to bilder jeg selv tok i usa i fjor sommer...Begge bildene er helt uredigert og er tatt med ett nikon coolpix 3500 kamera Hadde vært fint med tilbakemeldinger. 1 2 Irriterer meg over de folka litt til høyre i det siste bildet Bra bilder, bilde nr. 2 er litt uskarpt da. Men var det en golfbane eller noe? Begge bildene er tatt fra to forksjellige golf-klubber, en i seattle og en i san fransisco... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 merk: jeg er bare en amatør Blomst etter regn Bikkja (og JA! nøtta er i lufta, det er ikke no triks ) syns dere ? Lenke til kommentar
alfern Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Har desverre bare et IXUS 300 å leke meg med.....så bildene blir ikke verdens beste akkurat. Men disse to syns jeg ble ganske OK. Solnedgang Månen og Venus Lenke til kommentar
uranus Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg syntes alle bildene som har kommet her har vært brae jeg Jeg tok et bilde i Porsgrunn idag som jeg fjerna MYE kvalitet på i PS pga størrelsen. Se her: Og jeg tok også dette i Porsgrunn: Lenke til kommentar
Jove Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg tok et bilde i Porsgrunn idag som jeg fjerna MYE kvalitet på i PS pga størrelsen. Du har speilvendt bildet? Eller skal det være slik? Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Du har speilvendt bildet? Eller skal det være slik? Og ikke at jeg har peiling, men burde det ikke stått 'Politi' på den vesten? Eventuelt 'itiloP'? Siden du har tatt det i Porsgrunn mener jeg. Endret 15. juni 2004 av PT Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 og hvorfor ransaker den ene politimannen den andre ? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 og hvorfor ransaker den ene politimannen den andre ? Øvelse kanskje? Lenke til kommentar
alfern Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Det står Picole på den politivesten....så det kan vel tyde på at det ikke er ekte politi vi ser her...sikkert derfor teksten er speilvendt også...lurer øyet litt da.. Lenke til kommentar
DavidS Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Det står Picole på den politivesten....så det kan vel tyde på at det ikke er ekte politi vi ser her...sikkert derfor teksten er speilvendt også...lurer øyet litt da.. De øver sikkert til et nytt 'stavanger-aktig-ran'. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Hehe, glemte å si at bildene er fra Teater Festivalen i Porsgrunn. www.pit.no Det som stod på vesten var speilvendt i virkeligheten for en merkelig grunn. Lenke til kommentar
Nebu Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Kanskje det blir litt mas med måker, men jeg tok en til jeg ble fornøyd med i går http://www.foto.no/cgi-bin/bildekritikk/vi...e.cgi?id=119477 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Kanskje det blir litt mas med måker, men jeg tok en til jeg ble fornøyd med i går http://www.foto.no/cgi-bin/bildekritikk/vi...e.cgi?id=119477 B-J-utiful! Lenke til kommentar
lars35 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Har vært uten dig-cam i over 2 år men nå snart .... Her er noen gml. bilder. Slimy Thing Slimy Thing 2 Søl? Blomst Solsikke m Humle Ekke jeg flink a? Kommer mer etterhvert. Kjøper nytt kamera om 1mnd. Bildene er tatt med: C-2020Z Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Det solsikke-bildet var rett og slett nydelig. Hva skal du ha for at jeg får bruke det på web? Lenke til kommentar
DavidS Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Kanskje det blir litt mas med måker, men jeg tok en til jeg ble fornøyd med i går http://www.foto.no/cgi-bin/bildekritikk/vi...e.cgi?id=119477 Vakkert Ikke noe annet og si! Lenke til kommentar
antec Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) får vel dele to bilder jeg selv tok i usa i fjor sommer...Begge bildene er helt uredigert og er tatt med ett nikon coolpix 3500 kamera Hadde vært fint med tilbakemeldinger. 1 2 Irriterer meg over de folka litt til høyre i det siste bildet Siden de folka til høyre irriterte deg, så tok jeg meg den frihet å fjerne dem. Ble ikke så aller værst resultat Redigert bilde Endret 16. juni 2004 av antec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg