pgdx Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 hehe, eg hadde kjøpt hva som helst med den pingvinen på.. Du trenger ikke kjøpe ting med pingvinen på... De kommer gratis! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 okei, er det mulig å få vekk den irriterende bar'en på sida med alle reklamen på? den med hjerte, klokka, shoppingbaggen, finn.no linken osv...? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 *kremt* aMSN *kremt* har ikke reklame *kremt* Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 vel fungerer webcam med amsn? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Buddy pictures, ja, men ikke webcam ennå... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Kan ikke si dette er så mye å skryte av. Prøvde den nyeste Yahoo klienten etter tips her om dagen. Vi lo oss fillete av alle de sprø tingene man kan gjøre der Men det ble litt vel mye av det gode da.. ICQ er bortimot ubrukelig. Mirabilis ønsker åpenbart å stappe et par millioner funksjoner i klientene, helst på forsiden så nye brukere ikke skjønner bæret av noe. Dessuten er den råstygg. For øyeblikket er MSN penest av de jeg har prøvd. Savner Powow da.. Det var den første klienten av det slaget jeg brukte, og jeg fikk noen gode venner fra hele verden der. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 vel har selv brukt amsn i et linux miljø, men så lenge den ikke støtter webcam så er det liten vits :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå