Znoken Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Venter til MSN oppdaterer seg sjølv eg Tror ikke msn 6.1 oppdaterer seg automatisk til 6.2... Endret 27. april 2004 av Znoken Lenke til kommentar
iCar Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Msn 6.2 er ute nå på norsk. Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Msn 6.2 er ute nå på norsk. Hvor da? Får bare ned 6.1 hvis jeg laster fra MSN Norge Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg sier en ting jeg ass.. AMSN. Det er jo bedre enn msn til MS. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Msn 6.2 er ute nå på norsk. Hvor da? Får bare ned 6.1 hvis jeg laster fra MSN Norge Last ned fra www.msn.no lastet ned derifra igår ved 16 tida. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 hvis dere hører nøye etter så kan dere høre at Bill ler av oss, merker ingen forskjell jeg Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Eneste forskjellen jeg merker er at smileyene kommer opp automatisk når jeg skriver inn de forskjellige smileyene. Ingen andre forandringer er merket her... Det skulle vel også være animerte smileyer nå...og det samme med display pictures? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Eneste forskjellen jeg merker er at smileyene kommer opp automatisk når jeg skriver inn de forskjellige smileyene. Ingen andre forandringer er merket her... Det skulle vel også være animerte smileyer nå...og det samme med display pictures? Dem tok vekk de animerte smileys.... Tror jeg hørete at dem skulle sett den inn istedenfor i sånn betalingstjensten sin istedenfor Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Dem tok vekk de animerte smileys....Tror jeg hørete at dem skulle sett den inn istedenfor i sånn betalingstjensten sin istedenfor Jaja, jeg klarer meg fint uten dem At folk ikke har bedre å bruke pengene sine på, enn å kjøpe en MSN Pro med animerte smileys tar jeg ikke så tungt Lenke til kommentar
hemo Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Ny animert logo ved oppkopling av webcam.. Nytt spill?. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 sinnsykt! Nå driver msn og åpner alle linkende folk sender i IE, det er selvmord egentlig.. MS gjør så mye rart.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) håper bare de får integrert messenger slik at det er mulig å velge online mottakere til filer med "send to" menyen i windows...har venta på noe slikt lenge... høgre klikk, send to -> msn recipient -> bruker...file away... Endret 9. mai 2004 av MrLee Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 syns ikke msn 6.2 var noe særlig i forhold til 6.0 og 6.1 jeg...hvorfor ikke satse på større forbedringer, fra 5 til 6 f.eks?? Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Er det noen som har en liste eller oversikt over hva som er forbedret/nytt i forhold til 6.1 ? Er det også noen som vet om wtbwplug og andre plug-in's virker på 6.2 ? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg sier en ting jeg ass.. AMSN. Det er jo bedre enn msn til MS. åååh, foj en søøøt pingvin! skal teste det ut, KUN fordi den pingvinen eide! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Bruker selv AMSN, og synes det er utrolig bra... Kom nettopp ny versjon også... Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg sier en ting jeg ass.. AMSN. Det er jo bedre enn msn til MS. åååh, foj en søøøt pingvin! skal teste det ut, KUN fordi den pingvinen eide! Hørt om Linux før? Og at Bill ler, hæ? altså, vil han at MSN sine servere skal kjøres hardt og lenge for moro skyld? ... Lenke til kommentar
above Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg lasta ned versjon 6.2 av msn, men jeg ser jo absolutt ingen forskjell jeg bruker MsnPlus i tillegg, men det står jo versjon 6.2. Er det noe gale? hva er det som er nytt med msn 6.2? Ser jo absolutt ingen forskjell fra versjon 6.1 eller 6.2 Lenke til kommentar
above Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg lasta ned versjon 6.2 av msn, men jeg ser jo absolutt ingen forskjell jeg bruker MsnPlus i tillegg, men det står jo versjon 6.2. Er det noe gale? hva er det som er nytt med msn 6.2? Ser jo absolutt ingen forskjell fra versjon 6.1 eller 6.2 Jeg fant ut av det Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Linux pingvinen er ikke søt.. den er bare kjedelig.. AMSN var kult.. hehe, eg hadde kjøpt hva som helst med den pingvinen på.. utenom kanskje smil med banan smak.. men dette er offtopic, så jeg slutter å skrive nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå