Gå til innhold

MSN 6.2

uranus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eneste forskjellen jeg merker er at smileyene kommer opp automatisk når jeg skriver inn de forskjellige smileyene. Ingen andre forandringer er merket her...

Det skulle vel også være animerte smileyer nå...og det samme med display pictures?

Dem tok vekk de animerte smileys....

Tror jeg hørete at dem skulle sett den inn istedenfor i sånn betalingstjensten sin istedenfor

Lenke til kommentar
Dem tok vekk de animerte smileys....

Tror jeg hørete at dem skulle sett den inn istedenfor i sånn betalingstjensten sin istedenfor

Jaja, jeg klarer meg fint uten dem :p

At folk ikke har bedre å bruke pengene sine på, enn å kjøpe en MSN Pro med animerte smileys tar jeg ikke så tungt :laugh:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

håper bare de får integrert messenger slik at det er mulig å velge online mottakere til filer med "send to" menyen i windows...har venta på noe slikt lenge...

høgre klikk, send to -> msn recipient -> bruker...file away...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Jeg sier en ting jeg ass.. AMSN. Det er jo bedre enn msn til MS.

åååh, foj en søøøt pingvin!

skal teste det ut, KUN fordi den pingvinen eide!

Hørt om Linux før? :dontgetit:

Og at Bill ler, hæ? altså, vil han at MSN sine servere skal kjøres hardt og lenge for moro skyld? ...

Lenke til kommentar

Jeg lasta ned versjon 6.2 av msn, men jeg ser jo absolutt ingen forskjell :scared:

jeg bruker MsnPlus i tillegg, men det står jo versjon 6.2. Er det noe gale? hva er det som er nytt med msn 6.2? Ser jo absolutt ingen forskjell fra versjon 6.1 eller 6.2 :scared:

Lenke til kommentar
Jeg lasta ned versjon 6.2 av msn, men jeg ser jo absolutt ingen forskjell :scared:

jeg bruker MsnPlus i tillegg, men det står jo versjon 6.2. Er det noe gale? hva er det som er nytt med msn 6.2? Ser jo absolutt ingen forskjell fra versjon 6.1 eller 6.2 :scared:

Jeg fant ut av det :D:w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...