*Magnus* Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hei.. jeg å noen komspiser har tenkt å spille noen spill, men med mic, så jeg lastet ned TS serveren å mekket en server osv.. laget channels å alt.. men så når de skule joine så får de bare en error HELE tiden... det samme skjer når JEG hoster i et spill.. de klarer ALDRI å joine noe jeg har laget.. Bruker den intergrerte netporten som er med i NF7-s v2.0 Så har jeg ( meg å pappa ) 1 pc vær som er koblet opp til en ruter (3COM) å modemet heter PRESTIGE 600 eller hva det en står.... Jeg har slått av Firewallen i Windows.. å har "disableled" Firewallen på Norton.. men samme faan hva jeg hoster så er det INGEN som kan joine meg... hvorfor ? noen som vet hva jeg kan gjøre ? -Takker for alle svar Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Vet at denne er feilpostet. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Ops.. sorry. la ikke merke til det.... men uansett noen som vet ? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg er nok helt sikker på at det er noen porter du må åpne i routeren. Selv om du disabler software-firewalls så sitter du igjen med firewallen i routeren. Du finner sikkert ut hvilke porter som må åpnes for å bruke Teamsspeak i en readme fil. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Ok takk..men hva med spill å alt ? jeg kan jo ikke hoste noen ting, hvordan åpner jeg porter ? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Les manualen til routeren. Regner med at det står der hvordan du åpner porter. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 (endret) OK. jeg fant ut hvor jeg åpner portene jeg vil... her står det at jeg kan velge noe fra listen. her står det oppnevnt battle.net og noen til, men ikke TS å splinter cell som jeg spiller MYE så kikket jeg i read me filen til SC PT å der står det: Problems with Firewalls If you have a firewall on yo ur Internet connection, the following ports should be open (consult your firewall documentation): TCP 40000 to 43000 included UDP 44000 in input/output UDP 45000 in input/output UDP 45001 in input/output UDP 7776 in input/output UDP 8888 in input/output så velger jeg på ruteren Other så får jeg opp at jeg skal skrive dette in: Choose Application: Other Application Name: Splinter cell PT Trigger Port: ???? Incoming Ports: ???? Ut i fra dette, er det noen som vet hva jeg skal skrive inn får å få hostet ? å hva er porten TS2 bruker ? det følgte ikke med read me fil på den.. å til slutt, hvordan får jeg til slik at jeg kan hoste på alle spill å programmer osv UTEN å må skrive inn portene hele tiden? på welcome screenen står det: !!! The Firewall is Switched off !!! Så den er av.... EDIT: fant Ts2 portene.. men vet fremdeles ikke hvordan jeg skal skrive de inn -Takk Endret 25. april 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Finn sida til 3Com og prøv å finne ein tutorial for å opne ruteren. Eg har ein D-link ruter og der står det bra forklart på heimesidene korleis ein gjer det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå