Gå til innhold

Anbefaling av mobil?

Anbefalte innlegg

Hei hei

Jeg har fått i opgave av min fader å finne en passende mobil for ham. Og derfor trenger jeg hjelp av dere.

Kriterier: Er ikke så mange av dem, men de han har er VIKTIGE.

Taster må være enkle å lese av.

Tekst på skjerm må også være lett leselig.

Som dere sikkeert skjønner har faderen dårlig syn :wow: så disse tingene er veldig viktige.

Mobilen bør også være enkel i bruk.

Bør vel kansje neve at ikke det er nødvendig med fargeskjerm, men er heller ikke noe minus så lenge det går greit å lese det som står på skjermen.

Mobilen skal kun brukes til å ringe med ikke noe annet, og størrelse har ikke noe å si.

Pris: Vel mobilen bør ikke være så dyr, men alt går så lenge han kan se hva han gjør i allefall

Jeg takker på forhånd for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for hurtig svar, skall sjekke litt på den nå, skjermen så liten ut. Men det går greit hviss teksten er lett leselig og ikke for liten. Poster igjen senere :D

Har du erfaring med denne mobilen?

Hvilke mobil er den som er på det siste bildet?

Endret av moriendum
Lenke til kommentar

Han har arva den gamle 3310 av min bror, på den har han problemer å lese av displayet. Han har nå en Simens A55 tror jeg og har samme problemet med den.

Det er for lite kontrast i skjermen på dem begge, samtidg som det er en liten skjerm :(

Så jeg vet ikke helt jeg, var innom flere butikker i dag og kikket, men ble ikke serlig mye klokere av det. De hadde bare utstillingsmodeller, så det var ikke mye å hente der.

Sett på bildene av mobilene i pris guiden. Og det ser ut som Sony Ericsson T100 har rimlig bra kontrast, noen som kan bekrefte dette?

Endret av moriendum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...