LarsP Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Ok, dere har trolig ikke skjønt hva som kjennetegner en god logo. En god logo er en som gjenkjennes så og si overalt. Heartagram har jo blitt en enorm salgsvare. Si hva dere vil om musikken(sålenge det er noe negativt), men å påstå at det er en dårlig logo blir bare for dumt. /bensinmannen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Si hva dere vil om musikken(sålenge det er noe negativt), men å påstå at det er en dårlig logo blir bare for dumt. har noen sagt at den er dårlig da? jeg sa nå bare at den var stygg, noe jeg står ved. den er über grell edit: kraftig skrivefeil Endret 14. september 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Ok, dere har trolig ikke skjønt hva som kjennetegner en god logo. En god logo er en som gjenkjennes så og si overalt. Heartagram har jo blitt en enorm salgsvare. Si hva dere vil om musikken(sålenge det er noe negativt), men å påstå at det er en dårlig logo blir bare for dumt. /bensinmannen Heartagram er for crybabies og emokids. no offence. edit : Leif var her. Endret 14. september 2005 av Jonki Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Ok, dere har trolig ikke skjønt hva som kjennetegner en god logo. En god logo er en som gjenkjennes så og si overalt. Heartagram har jo blitt en enorm salgsvare. Si hva dere vil om musikken(sålenge det er noe negativt), men å påstå at det er en dårlig logo blir bare for dumt. Du påstår at man ikke kan mene at HIMs logo er dårlig, fordi det bare ikke er sånn? Vel, dette kommer jo an på den subjektive oppfatningen. Dette kan jo sies om mer enn bare bilder. F.eks. musikk eller forestillinger vil jo bli det samme. Jeg kan jo mene at Britney Spears er dårlig, selv om ikke andre mener det. Og om vi nå skal la deg få rett, så ble det faktisk sagt at logoen var stygg, ikke dårlig. Man kan da mene at en ting er stygg selv om den lett blir gjenkjent eller er populær? Kan man ikke? Eller har jeg da meninger som strider mot hva det enn måtte være? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Tror det LarsP mener er at det er feil å si at HIM Logoen er dritt fordi musikken er dritt. Det kan forøvrig gå andre veien, selv liker jeg Dimmu Borgir(I hvertfall nyeste albumet) men synes logen er forferdelig stygg. Endret 14. september 2005 av TLZ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Korrekt TLZ, man hater den fordi man forbinder den med et av de verste bandene på jord. Spør en jøde hva han synes om hakekorset. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Det kan forøvrig gå andre veien, selv liker jeg Dimmu Borgir(I hvertfall nyeste albumet) men synes logen er forferdelig stygg. Nyeste logen da? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Korrekt TLZ, man hater den fordi man forbinder den med et av de verste bandene på jord. ja.. men ingen har sagt at det er en dårlig logo. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Korrekt TLZ, man hater den fordi man forbinder den med et av de verste bandene på jord. ja.. men ingen har sagt at det er en dårlig logo. Jo, jeg! Jeg synes at logoen er stygg. Musikken også! Dette henger kanskje litt sammen, men jeg så faktisk logoen før jeg hørte musikken. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jo, jeg! Jeg synes at logoen er stygg. Musikken også! Dette henger kanskje litt sammen, men jeg så faktisk logoen før jeg hørte musikken. ja, men du sa jo at den var stykk. ikke dårlig. det kan bety to forsjellige ting. dårlig=ingen kjenner den igjen stygg=ser værre ut en bono i latex Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jo, jeg! Jeg synes at logoen er stygg. Musikken også! Dette henger kanskje litt sammen, men jeg så faktisk logoen før jeg hørte musikken. ja, men du sa jo at den var stykk. ikke dårlig. det kan bety to forsjellige ting. dårlig=ingen kjenner den igjen stygg=ser værre ut en bono i latex Men LarsP mente at det var noe av det samme. Det var ingen som sa at det var noen dårlig logo før han kom med sin uttalelse. Dessuten er min subjektive mening at logoen også er dårlig, akkurat som min subjektive mening om Ketsjupsangen er at det er dårlig. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Har sett logoen bedre men fant den ikke Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Den logoen er forferdelg simpel IMO. De kunne ha brukt litt lengre tid på å lage en logo etter min mening. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Enig, men den funker vel... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg liker godt Yes sin logo: Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg liker godt Yes sin logo Stilig! Minner litt om Ásmegin, synes jeg! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Men LarsP mente at det var noe av det samme. Det var ingen som sa at det var noen dårlig logo før han kom med sin uttalelse. ja, men da var det han som missforsto/dreit seg ut, ikke vi Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Men LarsP mente at det var noe av det samme. Det var ingen som sa at det var noen dårlig logo før han kom med sin uttalelse. ja, men da var det han som missforsto/dreit seg ut, ikke vi ..eller at vi har misforstått ham. Endret 15. september 2005 av KaYcH Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Som regel det siste, ja, KaYcH. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 ..eller at vi har misforstått ham. tror nok heller at han har missforstått, når han skrev sånn han gjorde. han skrev jo at vi ikke viste hva en logo var, da vi i følge han hadde sagt at det var en dårlig logo. men vi hadde jo aldri sagt det. så da må jo han ha misforstått? men det er lite poeng å lage noe stor diskusjon om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå