haarod Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Ellers har jo h-i-m ganske bra logo - Bra musikk å ! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Averse Sefira: Sonata Arctica: Unleashed: Ásmegin: Emperor: Klin umulig å bare velge èn! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Mye fælt her etter min mening, men mangfold er jo flotte saker. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) *bilder* Klin umulig å bare velge èn! Av dei. Definitivt. Endret 18. juni 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 *bilder* Klin umulig å bare velge èn! Av dei. Definitivt. Den er veldig pen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg liker Gåte sin. Men den er nok ikke "tøffest". Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Denne er jo og ganske bra. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Den der er ikke dum etter min mening. Uansett så blir jo dette bare at folk ramser opp logoen til band de liker Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Uansett så blir jo dette bare at folk ramser opp logoen til band de liker Det er juks. =P Men sånn seriously, lizm. Ikkje berre rams opp alle logoande til band de liker, folkens, då er poenget med tråden vekk. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Misliker overdådige og utspjåkete bandlogoer må jeg si. Jeg liker derimot den enkle, geniale NIN-logoen, samt den lett gjenkjennelige DT-logoen. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) *bilder* Klin umulig å bare velge èn! Av dei. Definitivt. Jepp, faktisk den eneste som er fin i sterk sterk motsetning til de andre... Finnes noen kule black metal-aktige logoer, men mange av de er bare heselige og uberstygge. Særlig Darkthrone-logoen, styggere og mer talentløs logo skal du lete en stund etter. Her er et annet eksempel på en blackmetal-stil logo som er god... Endret 18. juni 2005 av TLZ Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Emperor har den beste logoen ever.. Windir sin er også i særklasse: Opeth sin er rett og slett utrolig vakker: Nile sin er enkel, men samtidig rå: Exodus sin er også rå: Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Uansett så blir jo dette bare at folk ramser opp logoen til band de liker Jeg har ramset opp band jeg liker, men_ikke på grunn av musikken. Jeg synes logoene er tøffe. Jeg kan jo legge til at Abaroths og Windirs logo også er stilige logoer. Jeg glemte helt de logoene, men kom på dem da jeg så igjennom tråden... etterpå. Og for å nevne den teiteste logoen jeg noen gang har sett, så er det denne: Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Windir sin er også i særklasse: Vel, den er en del bedre slik den skal være da Celtic Frost sin er jo ganske kul :[imghttp://www.celticfrost.com/index.jpg[/img Windir%20sin%20og: Ellers må jeg si at den tradisjonelle bm-logoen som oftest bare ser teit ut. Og det at folk velger logoene til bandene de liker er egentlig ikke så veldig rart. Endret 18. juni 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Tøff logo på en stygg gitar: Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 @Julenissen: Flisespikkeri! (Den med hvit bakgrunn var jo postet fra før, så jeg tenkte at jeg skulle poste den på svart bakgrunn.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå