LarsP Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg misforstår tråden og poster et bilde av en badeand: Tilbake til topic: Soulfly Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Anorexia Nervosa sin var rett og slett utrolig stilfull og pen. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Synes egentlig den er ganske stygg. Men det virker ikke som de bruker den stilen der mer uansett så: Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 det enkle er alltid det beste og når det gjelder Darkthrone logoen, så ser det ut som om noen har grisa mensen og diare utover en vegg Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Den nye Anorexia Nervosa er kul den og, men jeg falt litt for den jeg postet over... Nidhogg: Noe jeg har vært nyskjerrig på lenge: Kommer nicket ditt fra artisten Nidhogg (fra Ildjarn og Sort Vokter) eller er det tilfeldig? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Den nye Anorexia Nervosa er kul den og, men jeg falt litt for den jeg postet over... Nidhogg: Noe jeg har vært nyskjerrig på lenge: Kommer nicket ditt fra artisten Nidhogg (fra Ildjarn og Sort Vokter) eller er det tilfeldig? 5165012[/snapback] ja...hørte på masse sånn dritt før, men har ikke klart å skifte nick. tror jeg sendte epost til en admin, men fikk aldri svar Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hmm, ikke så vanlig å gå fra black metal og til pop-rock i disse dager... Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Hmm, ikke så vanlig å gå fra black metal og til pop-rock i disse dager... 5165320[/snapback] Kan vel bar si at jeg var ung, og da har man ikke fått utvidet sin musikalske horisont. Alt for mange unge som finner seg en sjanger, f.eks sortmetall som har blitt ganske populært, og kun hører på det. Det er bare sørgelig og trist. Hører selv på Satyricon og Immortal, mange fete riff der, men det fins jo myye anna bra musikk som ikke er svartmetall. Jeg oppdaget selv at det finnes så uendelig mye bedre musikk der ute. Ramones er pønk! men la oss bare skite i sjanger diskusjon, noe som ivertfall ikke er nødvendig ang. Ramones... Dum Dum Boys har en fin logo. Bra musikk er det også Endret 17. november 2005 av Nidhogg Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 vel, jeg digger denne=) Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Ok, dere har trolig ikke skjønt hva som kjennetegner en god logo. En god logo er en som gjenkjennes så og si overalt. Heartagram har jo blitt en enorm salgsvare. Du påstår at man ikke kan mene at HIMs logo er dårlig, fordi det bare ikke er sånn? En mening er noe man ytre dersom det er rom for diskusjon. Og når en god/dårlig logo har en definisjon så er ikke dette noe man har mening om, man har eventuelt en påstand, og her er det kun LarsP som har gitt noen begrunnelse på hvorfor en logo er god. Så, KaYcH, "fordi det bare ikke er sånn" eksisterer inntil du kommer med eventuelle motbegrunnelser. Endret 17. november 2005 av dub Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Liker denne fra Sepultura sin jeg og denna Lenke til kommentar
blured Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Bra Logoer etter min mening. Altså ikke bare at de ser bra ut. Men du kjenner de igjen også er: Queen og NIN sin logo, Aerosmith's logo og skrift. U2 og Franz Ferdinand sin logo. Led Zeppelin sin er også ganske tøff Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Her har dere et. Det holder i massevis. Isis<3 Endret 19. november 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 har sikkert blitt skrevet massevis av ganger før, men her er det igjen: Rammstein logoen er kooz kooz sier jeg! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 har sikkert blitt skrevet massevis av ganger før, men her er det igjen: Rammstein logoen er kooz kooz sier jeg! 5181092[/snapback] aaaah heeeeeeeeeeell noooooooo!! her er det noen bra logoer Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg har en Tool genser med det motivet, Alper. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Jeg har en Tool genser med det motivet, Alper. 5181755[/snapback] cool man! ..jeg har også den bestilte den fra krapyl.no hvor var det du kjøpte den hen? Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Brutal Kuk - En røyk og en ronk er jo litt arit da hehe Albumet ambefales forresten Endret 21. november 2005 av Haddock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå